CCcam 2.3.9

Guardian

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
24 aug 2002
Berichten
1.219
Waarderingsscore
106
Punten
63
New CCcam 2.3.9 version for MIPS with SkyDE, NC + and LONG ECM support based on original CCcam2.3.2

Ccam2.3.2
2) Rename new CCcam2.3.9.mips file to CCcam2.3.2 (NEW NAME MUST BE SAME AS EXIST NAME ON YOUR RESEIVER)
3) Stop emulator on your receiver
4) Replace exist cccam binary file with new one
5) Reboot receiver

Hmmm geen bijlages toevoegen?
Dan zo maar ff

CCcam 2.3.9
 
Laatst bewerkt:
Hmmm geen bijlages toevoegen?
Nee dat ging op Duck ook niet. ;)
Maar linken gaat ook prima zoals je ziet. Zijn er trouwens nog mensen die CCcam gebruiken? Gezien de populariteit en betere werking van Oscam?
 
Ze zijn er wel, sommigen vinden oscam toch "nukkig" met soms van die vage "no........ reader" meldingen:unsure:.
Zal mijn server gedeelte eens "upgraden"
 
Ze zijn er wel, sommigen vinden oscam toch "nukkig" met soms van die vage "no........ reader" meldingen:unsure:

Daar heb ik ook regelmatig last van maar wissel ik even naar CCcam dan gaat het vrolijk verder. Ik dacht de oorzaak gevonden te hebben maar helaas was dit niet zo. :(

Maar bedankt voor de update Guardian.
 
Ben benieuwd van de week even testen. Bedankt man!
 
Vandaag even getest en idd. er is weer beeld op SKY. Bedankt man.
 
Ik kreeg een melding dat de link niet meer werkte. Blijkt dat uploadfiles.net suspended is. Maar misschien komen ze terug online als ze betaald hebben of van server verhuisd zijn. Of wat er dan ook aan de hand is. :)
 
ik krijg deze versie (de nieuwste) niet geinstalleerd op mijn Mutant HD2400 maar v2.30 wordt wel ingestalleerd en goed. Vreemd . Ik dacht dat ccCam net als CI+ helper plugin backwards confrentable was maar kennelijk werkt de nieuwste ccCam versie niet met de oudere receivers. Hebben jullie dit probleem ook?
 
In telnet even proberen..

cd /usr/bin
CCcam -b
telnet meldt dan welke libs missen…
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan