cccam config editor

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Wil weer eens gaan stoeien met cccam, en nu had ik voorheen een config editor maar deze is volgens mij van de 2.05 tijd.

Is hiervan nog een actuelere versie of is de cccam.cfg tegenwoordig handwerk???
 
Op zich verandert de configuratie van CCcam niet zo vaak. Je kunt dus best een config file van v2.0.5 gebruiken. Enige wat bij de meeste mensen variabel is zijn de F-, C-, N- regels e.d.
Je kunt ook de originele v2.0.5 en de originele 2.1.3 downloaden en de daarbij geleverde CCcam.cfg vergelijken dan zie je gelijk of er verschillen zijn.

M.a.w. handwerk lijkt ons niet zoveel werk.
 
eendenteam;206812 zei:
Je kunt ook de originele v2.0.5 en de originele 2.1.3 downloaden en de daarbij geleverde CCcam.cfg vergelijken dan zie je gelijk of er verschillen zijn.

Was ik ondertussen al aan begonnen :)
Maar wat ik bij de editor makelijk vond, was het instellen welke kanalen er over welke lijn gekeken word. Zoals de extra pakket kanalen over kaart 1 en de gewone kanalen over kaart2.
 
sjonnie5;206817 zei:
instellen welke kanalen er over welke lijn gekeken word
Ah ok. Maar je zult niet zoveel kaarten hebben dus dan toch zo ingesteld dan. Of heb je veel C-regels en ga je de kaarten van de shares ook nog verdelen per CCcam-server... Kun je misschien beter filteren op aantal (down)hops.
 
zijn paar paar kaarten hoor, dus zeker zo ingesteld ook.

Maar zo op het eerste gezicht is er niet veel gewijzigd ten opzichte van 2.05. En je hoeft alleen de afwijkingen in te stellen in de config, dus stel je niets in, blijft het gewoon default.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan