cccam plaatsen sab unix f+

ikkeenjij36

New Member
Lid sinds
11 apr 2011
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
50
hallo ik ben op zoek naar de goeie cccam voor het e2 pkt haar image en een makkelijke manier voor hem erin te zetten,
via usb wil het niet lukken dcc werkt echter wel bij mij maar weet niet precies hoe of wat.
wie wil/kan mij helpen?
 
Dat is volgens de website van SAB NL een ontvanger die voorzien is van een ST chipset.
Ik heb dat opgezocht omdat PKT (Polish Kathy Team, een team dat zich richt op Kathrein en soortgelijken) daar op wijst.
ST chipset betekent dat het een SH4 ontvanger is en voor SH4 is er geen CCCam en gaat er ook niet komen.

Beste mogelijkheid is OScam, die ondersteunt ook het CCCAm protocol.
Vergt vermoedelijk wel wat meer werk om het in te stellen.

Succes.
 
yep Oscam werkt maar vergt wat meer werk om het in te stellen.
Mischien effe vragen via de website van dvbstand of ze die gelijk in de image kunnen zetten.
 
Die staat er al in, en op die site staat ook een gebruiksaanwijzing ter download.
 
ok bedankt voor jullie antwoorden maar kunnen jullie mij uitleggen hoe of wat?
dit is minn eerste linux dus moet alles nog leren.
heb een usb en kan via dcc er ook in komen.
graag dus kleine handleiding hier of via pm,ook graag een linkje met de goeie immage want met de laatste flash is hele e2 verdwenen en draai nu op de spark dus graag de laatste pkt image om erop te zetten dus bedankt alvast.
 
Even op dvbstand kijken ikkeenjij36
 
ok gelukt maar nu ander probleempje omdat de ab ff niet aanwezig is en ik de box toch in orde wil krijgen waar kan ik de files voor oscam/cccam vinden en hoe erin zetten via ftp en waar precies?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan