CCcam v. 2.21 inladen in LT image

Gangrika

New Member
Lid sinds
10 dec 2010
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Goeden avond,

Ik heb in mijn 800 SE box een image geplaatst van het LT team. Ik wil ook de CCcam v. 2.21 erin stoppen als ik via LT menu-Addons-LT Cam installer deze addon erin wil zetten krijg ik de boodschap "Could not get softcam list from LT Server". Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Dank voor de moeite.

Groet,

Kok
 
de vraag is of je wel een internet verbinding hebt met de feed van je image.
Kun je wel andere addons downloaden en installeren van die feed?
Je kunt ook e.e.a. nagaan door in telnet in te tikken:
Code:
opkg list
of
Code:
ipkg list
je krijgt dan een lijst van alles wat beschikbaar is op je feed.
Heb je wel een internet verbinding met je feed dan lijkt het er op dat ze CCcam uit hun feed hebben gehaald. In welk geval je ergens CCcam moet downloaden met je PC daarna FTP'en naar je ontvanger en dan handmatig installeren.
 
telnet , ja iedere keer zie ik een receptje met telnet en dan denk ik bij mezelf, zo simpel, maar een beginner weet absoluut niet hoe telnet aan te roepen , meestal is die niet geinstalleerd en dan??

Oke telnet geinstalleerd en dan eerst je dreambox aanroepen , wat heb je daarvoor nodig, iig je ip adres van je dreambox en hoe kun je nu kontroleren of je een netwerkverbinding hebt als je het IP adres niet hebt, heb je het IP adres wel dan heb je ook je dreambox lokaal aan je netwerk hangen en dus waarschijnlijk ook internet.

Goed je begint je box eerst met telnet aan te roepen met,
telnet "IP-adres dreambox"
zoiets van:
telnet 192.168.1.22

dan moet je de username en password van je dreambnox invullen.

username : root
password : dreambox (dit weet ik niet zeker omdat bij de VU+ geen password ingegeven hoeft te worden.

Daarna kun je de commando's ingeven zoals voorgesteld wordt.


Misschien is het handig dat iemand een uitgebreide handleiding maakt met de meest gangbare commando's icm telnet.

Ik ben wat betreft telnet ook maar een nerd.
 
Ik hbe zojuistv gehoord dat het LT team gestopt is met het downoaden van een en ander. Zie onderstaande tekst.

As of today, the LTCam Installer will be removed from the next LT Image releases, and also the LTCAM Server is closed.

Dit ivm het ter beschikking stellen van o.a. softcams. Het schijnt dat men problemen verwacht ivm proctectie.

Ilya
 
Tja dus feed probleem. Andere image nemen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan