CCcam voor OoZooN ENIGMA2 images

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.246
Waarderingsscore
41
Punten
48
Leeftijd
121
CCcam is ook beschikbaar als plugin voor enigma2 (DM7020HD, DM7025, DM500HD, DM800 en DM8000) zodat je deze eventueel handmatig kunt installeren.
Deze plugin is gemaakt door OoZoon en werkt dus in zijn image(s)

In dit eerste bericht van dit draadje wordt steeds de laatste nieuwe versie beschikbaar gesteld.

Installeren:
1. Kopieer het ipk bestand naar /tmp
2. Ga naar de directory /tmp door in te tikken: cd /tmp
3. geef het commando: ipkg install *.ipk

>>> Download laatste versie:

[attachment deleted]

[attachment deleted]
 
CCCam maakt me helemaal gek !! Ik heb braaf gedaan wat hier boven staat, installeren gaat goed maar ik zie de plugin helemaal nergens terugkomen. Ik heb verschillende images geprobeerd zoals Gemini en Oozoon maar geen resultaat.

Kan iemand mij in de juiste richting wijzen ?

Alvast bedankt
 
In OoZooN: blauwe knop, user scrips en de rest wijst zich vanzelf
 
eendenteam;197902 zei:
CCcam is ook beschikbaar als plugin voor enigma2 (DM7025, DM800 en DM8000) zodat je deze eventueel handmatig kunt installeren.
Deze plugin is gemaakt door OoZoon en werkt dus in zijn image(s)

In dit eerste bericht van dit draadje wordt steeds de laatste nieuwe versie beschikbaar gesteld.

Installeren:
1. Kopieer het ipk bestand naar /tmp
2. geef het commando: ipkg install *.ipk

>>> Download laatste versie:

hallo ik heb gedaan wt hier staat, maar volgens mij doe ik iets fout.

wat ik heb gedaan is dcc geopent,
heb laaste versie gedownload. heb de naam herbenoemt in precies wat hier boven staat (ipkg install *.ipk) en heb het in tmp geplakt.
maar nog steeds geen beeld.

wat doe ik fout.....
 
We hebben de procedure ietsje aangepast door een nieuw punt 2 toe te voegen.
Probeer het nu in zijn geheel nog eens en dan moet je kunnen zien dat het ipk-bestand is geinstalleerd in je telnet venster.
 
CCcam versie 2.2.0 voor OoZooN ENIGMA2 images toegevoegd aan eerste posting.
 
Kun je ook zelf installeren door het binaire mipsel bestand te kopieren als cccam_2.2.0 naar /usr/camd. Vervolgens het CCcam script in /usr/script even aanpassen door de versie naam in dat script te veranderen en voila. Dat script zal de naam van een andere versie hebben, op zich niet erg. Niet de naam van dat script veranderen; doe je dat wle dan moet je in /etc/rc3.d een nieuwe symlink maken voor het camd script.

Ik heb dit geprobeerd voor CCcam 2.2.1 maar de cam loopt niet meer. Kan iemand me uit de brand helpen met een ipk? Bij voorbaat dank!
 
is op zich simpel.

kopieer CCcam.mipsel als cccam_2.2.1 naar /usr/camd
kopieer het script uit /usr/script (bijv. cccam_2.2.0.sh) naar je PC als cccam_2.2.1.sh daarna ga je deze wijzigen en je zorgt dat bovenin staat:
Code:
CAMNAME="CCcam 2.2.1"
CAMBIN=cccam_2.2.1
LINE="--------------------------------------"
INFOFILE="ecm.info"
SCRIPT="cccam_2.2.1.sh"
Daarna kopieer je de gewijzigde cccam_2.2.1.sh naar /usr/script op je ontvanger
Daarna tik je in: chmod 755 /usr/camd/cccam_2.2.1
Daarna tik je in: chmod 755 /usr/script/cccam_2.2.1.sh
Vervolgens herstart je de GUI door in te tikken: killall -9 enigma2
Vervolgens ga je via de blauwe knop en execute userscripts naar de CCcam versie die momenteel actief is en je selecteert: Stop
Vervolgens ga je via de blauwe knop en execute usercripts naar CCcam bijvoorbeeld versie 2.2.1 en selecteer je: disable autostart
Daarna selecteer je bij versie 2.2.1: enable autostart
Daarna start je CCcam 2.2.1 via de blauwe knop-execute userscript enz...
 
CCcam versie 2.2.1 voor OoZooN ENIGMA2 images toegevoegd aan eerste posting.
 
Krijg de volgende "Collected Errors":
* ERROR: Cannot satisfy the following dependencies for enigma2-plugin-camd-cccam.2.2.1.
* enigma2-plugin-extensions-userscript (>=1.2) *
* Cannot find package enigma2-plugin-camd-cccam.2.2.1.

Wat doe ik niet goed? Alvast bedankt
 
je hebt waarschijnlijk de oozoon image niet of niet goed ge?nstalleerd of je hebt een oude userscript plugin ge?nstalleerd want de plugin userscript is niet ge?nstalleerd. Let wel we hebben het toch wel over Enigma2 OE 1.6

Twee mogelijkheden:

1. je installeert in telnet eerst de userscript plugin (met: opkg install enigma2-plugin-extensions-userscript)
2. je flasht de nieuwste OoZoon enigma2 image voor de dm8000 experimental release.
 
hoi ben er ook mee aan het kloten maar hoeveel bestanden moet je erin zetten of is het alleen het mispel bestand of moet ernog meer in bvd
 
oeps ik zeg het verkeerd ik heb dus een nieuwe image erop gezet dus er staat nog verder niks op wat moet ik er dus opzetten kwa bestanden bvd
 
het cccam ipk bestand kopi?ren naar /tmp op je ontvanger
dan ingeven: opkg install /tmp/*.ipk
daarna enigma2 herstarten
daarna naar /etc op je ontvanger kopi?ren:

CCcam.cfg
evt. Cccam.prio
evt. CCcam.chnalleinfo
evt. CCcam.providers

Daarna via blauwe knop userscript kiezen, cccam kiezen, enable autostart en daarna hetzelfde maar dan start.

voila
 
Heeft iemand nog een verse link voor enigma2-plugin-extensions-userscript?

Ik zoek me suf namelijk..
 
Voor een originele dm800hd? Zo ja, welke image versie (experimenteel of release) en welke datum heeft de image.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan