CD RW vraagje

Toch begrijp ik het niet,, heb die cd rw op wel 5 verschillende cd players geprobeerd,, thuis bij een vriend en bij mijn zus en nergens speeld die af,, lijkt mij sterk dat die allemaal geen rws aankunnen en bij mijn zus staat duidelijk in het boekje dat die dat aan kan.

hoe moet ik precies een cd rw branden,, start nu nero 6.3.1.6 op en dan kies ik voor cd,, audio cd en dan new en kies de mp3 file en dan burn en vink finalize cd aan brand hem.

Bt had het over Data cd branden maar waar vind ik dat dan,, zie nergens data cd staan.

Ga me d'r ook maar eens mee bemoeien.

A: Je kunt bij Nero een update ophalen naar 6.3.1.15 en bovendien ook een Nederlandse vertaling. ( zowaar is dit alles gratis)

B: Ik heb nog nergens kunnen lezen of je die CD-RW wel in je computer kunt afspelen, dus ik vraag me af of dat ding gewoon
(hoe is ongewoon?) niet stuk is.

C: Als je Nero Start Smart opstart zie je bij de icoontjes "Data" tussen "Audio" en "Favorieten" staan, maar ik betwijfel ten zeerste of dit je probleem opheft.
MP3 moet je op een CD-RW precies hetzelfde branden als op een CD-R, met dien verstande dat je goed moet opletten, dat de CD-RW gesloten wordt.

D: Daarom is het misschien verstandig om even te kijken of Nero de CD-RW daadwerkelijk heeft gesloten.
ALs je in Nero Burning Rom zit, klik je bovenin op "Recorder" en dan op "Schijfinfo".
Bij "Beschikbare capaciteit CD-Rewriteble" krijg je de mededeling of je de CD-RW verder kunt beschrijven of niet meer.
Suc6

Hoi Mr blue sky,,

Even wat antwoorden op jouw opmerkingen.

A. Zal die update eens proberen,, werkt dat wel met een Illegale versie lol

B. Op mijn computer speeld die gewoon perfect af,, alleen op andere normale huis/tuin cd players niet,, en ook niet in mijn auto cd player

C. Nero Smart heb ik nog nooit gebruikt maar zal daar eens naar kijken vanmiddag.

D. Zal dat ook vanmiddag effe checken.

Kan helemaal niet updaten,, als ik nero opstart dan heb ik versie:Current version: 6.3.1.16

Dus hoe moet ik die dan updaten naar versie 6.3.1.15 lol

Nederlandse pakket werkt ook niet want dan zegt die dat ik andere versie heb dan de file voor is.

CD RW word inderdaad goed afgesloten dus daar ligt het niet aan.

Heb hem trouwens net eens in mijn dvd speler gedaan en daar speeld die wel goed af.

Dus ik weet het niet meer,, zal vandaag nog wel eens een andere cd rw gaan halen en die proberen,, misschien helpt dat.

?????
Hoe kan jij nou versie 6.3.1.16 hebben, terwijl versie 6.3.1.15 de laatste is.
(Je schreef overigens eerder dat je versie 6.3.1.6 had.)

Kijk hier maar: http://www.nero.com/en/nero-up.php
en klik op: latest software version numbers.

Dat moet je me toch eens uitleggen hou je dat doet.

En tja, als de CD-RW inderdaad is afgesloten, weet ik het ook niet verder.
Miscchien dat het toch aan het merk ligt.
Ben benieuwd.

Oops foutje had een 1 teveel getypd.

Heb hem nu geupdated en heb nu dus echt versie 6.3.1.15

Ook de nederlandse handleing kon ik nu openen en installeren,, dus tot zover alles goed.

Heb vanmiddag 1 philips cd-rw 80 gehaald en die nu gebrand maar resultaat is hetzelfde,, kan ik niet afspelen.

Dus denk dat ik het dan maar moet doen met cd-r

Wat is dat Nero InCD eigenlijk,, heb dat ook gedownload maar nog niet geinstalleerd.. wat houd dat precies in.

Mooi, softwaregedeelte opgelost dus.
Ben alleen ff kwijt, wat je nou op die Philips CD-RW heb gebrand.
Is dat nou .mp3 of .wav (.cda dus)?

Nero incd is wat bij Adaptec Direct cd is.
Je kan dan 'n CD-RW a.h.w. als een floppy gebruiken.
Je hoeft alleen nog maar bestanden naar het station te slepen en/of naar verschillende mappen te verplaatsten, etc., zonder eerst een brandprogramma te moeten openen.

Het blijft inderdaad vreemd dat ie op zoveel spelers niet afspeelt, alhoewel toch veel "goede" merken vaak net dat probleem hebben en de goedkope dvdspelers zowat alles draaien.

Een cdrw brand je trouwens net als een cd-r, zit verder geen verschil in.

Nero incd is wat bij Adaptec Direct cd is.
Juist en ik vindt 't beiden prullen, kunnen soms rare dingen veroorzaken, maar is wel grappig spul.
Overigens zit dit in windows XP ook al standaard ingebouwd, misschien iets trager als bovengenoemde Incd en Directcd, maar in principe heb je die dus niet perse nodig.

Om nog even de vraag te beantwoorden,, stonden dus MP3 files op.

Trouwens die philips Cd RW 80 speelde wel af bij mijn zus op die sony home cinema set.

Hou het maar bij CD R dan weet ik zeker dat ik het overal kanafspelen.

zou het dus ook maar niet instaleren als je geen problemen wilt

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan