CDS bied komplete set aan voor 99 euro.

aart44

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
31 mrt 2003
Berichten
2.682
Waarderingsscore
32
Punten
48
Leeftijd
79
Locatie
Amersfoort
Ook CDS gaat in de aanval om klanten te winnen en gaat bij een twee jarig abo een set aanbieden voor 99 eurotjes.

Je schijnt dan een ontvanger, schotel, duo lnb en smartkaart te krijgen.

Lees meer op de site van CanalDigitaal.

http://www.canaldigitaal.nl/easy/easy.html

Het schijnt maar om twee merken ontvangers te gaan de Thomson en de Philips.

 
Maar uiteraard wel in combinatie met een 2-jarig uitgebreid familiepakket dus dat verdienen ze dan toch wel weer terug.:)

 
Slecht 13 dealers momenteel verkopen de easy canaldigitaal sets. (zie website)

Als de dealer een "easy" set verkoopt dan verdienen ze maar liefst 18 euro.

Als de abonnee een zwaarder pakket kiest dan krijg je nog wel wat commissie.

Op de dealerdag waren de dealers er ook al niet enthosiast over ook moetenze voor 75 euro een set aansluiten en ze zeggen dat de voorrij kosten al 60 euro zijn.

Nou ja ik ben geen dealer en voor de klanten is het toch een leuke aanbieding!!

Veel mensen kopen een mobieltje ook zo met twee jaar simlock en het mobieltje voor weinig. :klappen:

 
Ja die voorrijkosten vindt ik soms wel wat belachelijk hoog. Even omgerekend is het 125 gulden voor een paar meter te rijden.

Mijns inziens zouden de voorrijkosten gerelateerd moeten zijn aan het aantal kilometers en niet zomaar klakkeloos een bedrag.

Een vriend van me is ook handelaar, geen C+ dealer, die sluit ook gewoon de sets aan voor 50 a 60 euro en dat is dus INclusief voorrijkosten als het binnen de gemeente is.

Ligt er ook wel aan of het een beetje normaal aan te sluiten is of dat hij een hoog dak op moet want dan wordt het weer anders.

De vergelijking met een mobieltje gaat niet geheel op omdat bij de meesten die simlock er alleen bij prepaid op zit niet bij abonnementen, enkele providers uitgezonderd.

En dan is het maandbedrag lager en tegenwoordig krijg je er ook nog een pc of laptop bij als je een wat duurder abo neemt voor 30 euri per maand ofzo.

Ik zie C+ nog geen laptop erbij doen.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan