CDS kaart activatie

terrestrial

Jr. Member
Lid sinds
20 sep 2002
Berichten
90
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
46
Ik heb zojuist m'n 2de canal digitaal seca2 kaartje gekocht. Dit wordt een bij-kaartje. Ik heb namelijk al een c+ abo op die andere kaart lopen. Nu wil ik eigenlijk niet nog een abo hier op afsluiten maar gewoon alleen de NL zenders zien. (dus geen settopbox pakket ala 19,95 p/j betalen!!!)

Hoe pak ik dit aan? Ik moet dus bellen voor activatie (zoals bekend) maar dan.... gewoon het formulier niet opsturen? Of zet men men dan het kaartje uit aan het eind van de mnd...

Ik ben me er wel degelijk van bewust dat ik natuurlijk niet van de "service" van CDS kan genieten als het kaartje stuk gaat.... Boeie, t'is maar een kaartje wat heel soms gebruikt gaat worden.
 
Zoals wij je begrijpen heb je een 2e kaart gekocht en wil je zonder abonnement naar de nederlandse zenders kijken.
Dat zal normaliter niet gaan. Je zult tenminste het settopbox pakket moeten nemen.

Je kunt proberen je kaart te laten activeren, maar we denken dat canal digitaal uit het verleden heeft geleerd. Er zijn nl. nog steeds veel mensen die kijken zonder te betalen, maar dat komt omdat ze bij canal digitaal hun administratie niet goed op orde hebben. Wat heet niet goed op orde...hahahaha
 
Hoe activeer ik mijn smartcard?

Uw smartcard wordt alleen geactiveerd als de decoder goed is aangesloten en aan staat met de smartcard op de correcte wijze in de decoder (gouden chip naar boven). Het activeren van uw smartcard kunt u doen van maandag t/m zaterdag tussen 9:00 en 21:00 uur. Wanneer u belt met onze servicelijn houdt dan uw smartcardnummer bij de hand. Dit nummer heeft u nodig om toegang te krijgen tot de servicelijn.

Tip 1: de smartcard is een electronische chip kaart die zorgt dat u via de satelliet zenders kunt ontvangen. Laat de smartcard altijd in de decoder zitten.

CANALDIGITAAL heeft in de afgelopen periode haar IVR-systeem aangepast zodat naast de dealers ook consumenten, met minimaal een SET TOP BOX-pakket, automatisch een her-activatie signaal kunnen aanvragen. Dus wanneer uw smartcard geen beeld meer vertoont op het CANALDIGITAAL zenderpakket, bel dan ons servicenummer 0900-9323 (? 0,25cpm). U kunt dan eenvoudig en snel zelf een her-activatie signaal aanvragen.


Deze service is van maandag t/m zaterdag beschikbaar van 9:00 uur tot 21:00 uur.



Rechten en plichten!

Artikel 18. Indien de inschrijver zijn inschrijving voor de ontvangst van (enkel) de free to air televisieprogramma?s wenst te wijzigen in een inschrijving voor de ontvangst van de Nederlandse publieke en commerci?le televisieprogramma?s zal hem daarvoor een bedrag van 15,88 EURO wegens activeringskosten in rekening worden gebracht.

Dit onderstaande is een beetje offtopic, maar stond er wel even versteld van!, lees ff mee!!!


E Ontvangst Televisieprogramma?s

14. De door de abonnee uit hoofde van een abonnement ontvangen televisieprogramma?s sub A mogen alleen in Nederland en in de priv? sfeer worden ontvangen. Iedere andere bestemming of ieder ander gebruik is niet toegestaan. Deze televisieprogramma?s mogen dus niet worden vertoond in openbare gelegenheden zoals caf?s, restaurants enz. De televisie en radioprogramma?s sub A/B mogen alleen in Nederland worden ontvangen. Hiervan zijn uitgezonderd de free to air televisie- en radio programma?s die ook buiten Nederland mogen worden ontvangen. Ontvangst van enkel de free to air tv programma?s dient te worden aangevraagd bij de abonnee service van CD.

15. Het is niet toegestaan om verveelvoudigingen - ongeacht de gebruikte techniek - van televisieprogramma?s die uit hoofde van een abonnement/inschrijving worden ontvangen op enigerlei wijze te exploiteren of in openbare gelegenheden te tonen. Doorgifte van deze televisieprogramma?s aan derden is eveneens niet toegestaan.

16. Bij overtreding van een van de artikelen 14 of 15 verbeurt de abonnee/inschrijver een terstond opeisbare boete van 453,78 EURO per overtreding of per dag dat de overtreding voortduurt c.q. heeft voortgeduurd.

Kassa dus!....

GR Fred.
 
Originally posted by twilight
Hoe activeer ik mijn smartcard?


Rechten en plichten!

Artikel 18. Indien de inschrijver zijn inschrijving voor de ontvangst van (enkel) de free to air televisieprogramma?s wenst te wijzigen in een inschrijving voor de ontvangst van de Nederlandse publieke en commerci?le televisieprogramma?s zal hem daarvoor een bedrag van 15,88 EURO wegens activeringskosten in rekening worden gebracht.

GR Fred.


Dat pakket is toch niet nodig om te kijken naar de nederlandse kanalen, ??nmalig dat bedrag voor activatie en maandelijks de update zoals Twilight zegt... ???
 
Originally posted by eendenteam
Zoals wij je begrijpen heb je een 2e kaart gekocht en wil je zonder abonnement naar de nederlandse zenders kijken.
Dat zal normaliter niet gaan. Je zult tenminste het settopbox pakket moeten nemen.

Je kunt proberen je kaart te laten activeren, maar we denken dat canal digitaal uit het verleden heeft geleerd. Er zijn nl. nog steeds veel mensen die kijken zonder te betalen, maar dat komt omdat ze bij canal digitaal hun administratie niet goed op orde hebben. Wat heet niet goed op orde...hahahaha

Was het niet dat je na activatie je formulier niet instuurde of juist wel maar geen pakket aankruist. Je zou dan alleen jaarlijks verplicht gecontroleerd worden dmv legitimatie of het kaartje zich nog in Nederland bevind maar ze kunnen je niet dwingen tot het nemen van het settopbox pakket.

Er staat me toch bij dat er hierover in het verleden een heleboel geschreven is en dat er behoorlijk wat mensen op deze manier kijken. Dit heeft dan nog niks te maken met de gebrekkige administratie van CDS.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan