cds nieuws

weer een antwoord waar ik niets mee kan. Volgens mij lezen ze daar je eerdere vragen niet eens....Geachte heer

U hebt op 13-08-2015 om 08:54:59 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan dat u het abonnement wilt registreren op een buitenlands adres.

Ons antwoord op uw vraag is dat dit mogelijk is, echter zijn er bepaalde voorwaarden aan verbonden. Het is namelijk niet mogelijk om een abonnement af te sluiten met bruikleen apparatuur.

Dit zou betekenen dat u de apparatuur kunt bestellen via de webshop of kunt aanschaffen bij een dealer. Onze webshop is te vinden via onderstaande link:

http://webshop.canaldigitaal.nl/nl

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

J. Bodenstaff

Klantenservice CanalDigitaal

 
Hoi, hup hup, spring spring, eindelijk een antwoord, waarmee ik vooruit kan... Over het weekend maar even in orde maken. gr. George

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan een niet gepast antwoord te hebben gekregen op uw vraag.

Wanneer u bij ons kiest voor een totaalpakket a € 99,00 dan is er sprake van een Bruikleenovereenkomst.

Dit kunnen wij helaas niet via het Buitenland doen vanwege wettelijke redenen.

Wanneer u een losse smartcard aanschaft met daarbij losse apparatuur, dan kunt u deze

kaart wel op een Fins adres registreren en er gebruik van maken.

Hier heeft u geen Nederlands adres bij nodig.

Een rekeningnummer moet voorzien zijn van een IBAN en BIC nummer wanneer u gebruik maakt

van een Buitenlands rekeningnummer.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tim Dimon

Klantenservice CanalDigitaal

 
En als Marie dit allemaal voor elkaar heeft dan kunnen we toch met de BBQ daar allemaal het voetbal uit Nederland bekijken. :biggrin:

Succes met de strijd die je aan het leveren bent met de open grenzen in Europa! ( Ik heb dit allang gelden opgegeven met die mannen in Brussel ).

Ben maar blij dat ze bij jullie nog geen hek aan het bouwen zijn voor de stroom vluchtelingen. ;)

 
Nu nog zien of het lukt om een bestaand abonnement, zonder aanschaf van apparatuur of kaart, op een buitenlands te registreren.

 
Misschien kan dat middels een overnameformulier?

 
" nog zien of het lukt.... Haha...

@ Dirk, wat een geluk, dat er optimisten op Fun zitten.... Dat houdt de moed er lekker in....

 
Ik word er moedeloos van.... Weer een posting van mij, op het ipad, die niet geheel geplaatst wordt....

Inhoud was, dat je het bij CD idd nooit weet. Maar ik ga het proberen, en houd jullie op de hoogte.

Gr. George

 
Succes... tja v.w.b. die iPad... werkt niet best zou ik zo zeggen.

 
nu komt er schot in de zaak.....

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan dat u zich wil laten registreren op een buitenlands adres, dit is inderdaad tegenwoordig mogelijk.

Hiervoor kunt u gebruik maken van het smartcard overnameformulier dat op onze website te vinden is: canaldigitaal.nl/downloads

Hierop vult u de gegevens van de huidige abonnee in en uw eigen gegevens, dit ingevulde formulier stuurt u vervolgens via de post of mail naar ons op en zal binnen 5 werkdagen verwerkt worden.

De betalingen kunt u aanpassen door op dezelfde pagina canaldigitaal.nl/downloads het formulier wijzigen rekeningnummer op te vragen.

Met dit formulier kunt u de huidige incasso intrekken en een nieuwe incasso afgeven, ook dit formulier kunt u ingevuld naar ons sturen per post of per mail en zal ook binnen 5 werkdagen verwerkt worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Steven Oskam

 
Hehe, toch eindelijk eentje die wakker is geworden en door heeft dat het ook wel degelijk anders kan, dus zonder de klant iets te verkopen.

Hoewel..... het lijkt er op dat ook deze informatie niet 100% correct is. Voor zover mij bekend kan niet iemand "zomaar" even een contractovername doen. Daarvoor is het nodig dat de huidige abonnee ook zijn akkoord er aan geeft en daar voor een handtekening zet. Het formulier zal dus eerst door de huidige abo ondertekend moeten worden alvorens het naar CD te sturen. :cool:

Althans tot nu toe werkte het altijd zo met overnameformulieren bij CDS voor zover mij bekend. Geef ze geen reden de boel terug te sturen met een afkeuring omdat voorgaande klant niet ondertekend zou hebben. ;)

 
@Black Tiger: Met ons ipad is niets aan de hand. Werkt goed. Probleem moet ergens op de lijn zitten... Onze wifi misschien... ?

Wat betreft het invullen van dat formulier, en de ondertekening heb je gelijk. Maar dat zal geen problemen opleveren. Kan zelfs per email geregeld worden, denk ik,

Hier loop ik toch weer tegen een probleem aan, want pdf formulier kan je schijnbaar niet op pc invullen...

Mijn handschrift is belabberd, en met computer zou het een stuk netter/leesbaarder zijn...

Ik zal hier andere topic over openen. Misschien kan iemand mij adviseren, hoe dit wel voor elkaar te krijgen.

vr.gr. George

 
En toch weer adder onder gras: settopbox abbo's kunnen niet overgeschreven worden....

En een van de voorwaardes is weer, dat als formulier niet goed is ingevuld, het niet in behandeling wordt genomen....

Maar ja, dit gekloot houdt mij weer van de straat....Terwijl ik daar overigens ook voldoende te doen heb.... Gr. George

 
Voorlopig laatste nieuws aangaande mijn overschrijving.

In overleg met mijn tussenpersoon regel ik mijn nieuwe abbo wel in het nieuwe jaar.

We willen ons geen complicaties op de hals halen, waarvoor CD zo bekend is.

Volgend jaar settopbox maar opzeggen, en nieuw abbo afsluiten, op eigen naam en adres. Vr.gr. George

 
Dat is uiteindelijk misschien nog de beste oplossing. Met als enige nadeel dat het settopbox pakket al enige jaren niet meer verkrijgbaar is. Een nieuw abo kost dus gelijk al minimaal 17,95 p/m (basishd).

 
Ja, B.T., wat is het alternatief, als ik hier toch Nederlandse tv wil kunnen ontvangen?

Een pak koffie, of een dienst, er zal toch voor betaald moeten worden...

Als je het vergelijkt met een bioscoop kaartje, of entree sport wedstrijd, is het betrekkelijk gunstig.

Waarschijnlijk verkeerde opmerking van mij: als CD dit leest, gooien ze gelijk enige euri op de prijs van een abbo...

Echter, al mijn gezeur heeft wel duidelijkheid geschept, voor in het buitenland wonende Nederlanders, die op eigen naam en adres sat tv willen kijken.

Gr.George

PS. Typisch is, dat ik op Duck wel mijn postings normaal geregeld krijg...

Werk aan de winkel voor je, Black Tiger...

 
Er is geen alternatief, maar ik gaf het maar even aan zodat het ook bekend is. Er zijn nog mensen met een settopbox pakket die niet bekend zijn met het feit dat dit (eenmaal opgezegd) niet meer te krijgen is.

Overigens moet je jouw communicatie niet zie als zeuren. De klant heeft recht op duidelijkheid en die werd niet afdoende gegeven. Door jouw volharding (want dat is het feitelijk), is er nu duidelijk voor vele Nederlanders gekomen. Waarvoor hulde! (Y)

V.w.b. mijn werk... ik ga eens kijken of het misschien iets te maken heeft met auto-saving of zoiets, want Duck en Fun zijn exact gelijk ingeregeld, zit dus geen verschil in.

De enige verschillen zijn de layout en misschien een addon, maar die zouden dat euvel theoretisch niet kunnen veroorzaken.

 
@B.T. : hulde is overdreven, ikzelf blijf het zeuren vinden....

 
@B.T. : hulde is overdreven, ikzelf blijf het zeuren vinden....

Maar ik weet, dat op dit forum eenieder een eigen mening mag hebben....

Werk ??? Ik gebruikte die uitdrukking, maar weet, dat dit je hobby is...

Er moet ergens wel een krom voltje zitten, anders had ik niet zo dikwijls te maken, met deze maar deels geplaatste reacties.

Voor mij speciaal hoef je er geen extra aandacht aan te schenken.

Dan moet ik de computer maar aanzetten....

Echter, dit ipad is zo makkelijk in gebruik, voor vlotte berichtjes aan de ontbijttafel... Vr.gr. George

 
@Zwarte Tijger: ik heb de oorzaak gevonden, meen ik....

Mijn geschreven tekst stopt, als ik een ipad smiley plaats.....

Misschien, dat iemand anders dit eens kan proberen...?

Hehe, geen wonder, dat jij niets vreemds kon ontdekken....!

Vr.gr.George

 
Test met iPhone van de bazin.

Nu volgen enkele smileys, en ondertekening.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan