CDS stopt met irdeto

Dirk Digicomm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
11 feb 2001
Berichten
806
Waarderingsscore
4
Punten
18
Leeftijd
81
Locatie
Niedersachsen (D)
Het lijkt erop dat CDS stopt met irdeto.

Er zijn meer mailtjes geweest met pogingen om de irdeto kaarten om te wisselen voor seca, maar deze mail komt serieuzer over.

Hieronder de mail:

Volgens onze gegevens geniet u op uw 2e en/of 3e televisie van CanalDigitaal met een verouderd type smartcard, te herkennen aan de begincijfers 400. Is dit correct, dan mist u binnenkort alle populaire zenders, waaronder Nederland 1, 2 en 3. En bekende populaire Nederlandse commerciële zenders zoals RTL4, RTL5, Veronica, Net5 en SBS6.

Bovendien heeft de leverancier van de smartcard besloten te stoppen met het technisch ondersteunen van deze verouderde smartcard.

We waarderen u als trouwe klant. Daarom hebben we een speciale aanbieding voor u:

Tijdelijk ontvangt u een HDTV-ontvanger i.c.m. een smartcard en dubbele kop t.w.v. € 308,- voor het eenmalige bedrag van € 59,-*. Dit is een korting van € 249,-! Gaat u in op dit aanbod? Dan blijft u beeld houden en ontvangt u zelfs nieuwe zenders. En ook de zenderlijst van uw satellietontvanger wordt automatisch vernieuwd.

Voorkom zenderuitval en/of blijvende storing en reageer!

Ga naar apps.canaldigitaal.nl/vernieuw voor meer informatie en om gebruik te maken van uw persoonlijke aanbod. Of bel ons op 0900-6000111 (€ 0,15 p/min), dagelijks bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur. Behalve op zondag.

Met vriendelijke groet,

CanalDigitaal

 
Tja ik kan het me wel voorstellen. Of de fabrikant inderdaad ermee stopt, daar heb ik nog mijn twijfels over, maar Canal Digitaal dus wel.

Blijft over de vraag wanneer dat "binnenkort" precies is.

 
Geduld hebben ze niet.

Nog geen twee dagen na de vorige mail kreeg in onderstaande mail:

Eerder deze week stuurden wij u een brief of e-mail met belangrijk nieuws over uw satellietset. Heeft u al gereageerd op die mail of brief? Dan kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen. Als u nog niet heeft gereageerd dan is het van belang dat u dit alsnog snel doet:

Volgens onze gegevens geniet u op uw 2e en/of 3e televisie van CanalDigitaal met een verouderd type smartcard, te herkennen aan de begincijfers 400. Is dit correct, dan mist u binnenkort alle populaire zenders, waaronder Nederland 1, 2 en 3. En bekende populaire Nederlandse commerciële zenders zoals RTL4, RTL5, Veronica, Net5 en SBS6............... enz.

Ze hebben haast. Van het eerste stuk tekst zijn de letters cursief.

 
Ik heb ook nog een oude Irdeto2 kaart voor in mijn Nokia Dbox 9200s; hierop staan alleen de vrij te ontvangen zenders en Ned1, 2 en 3.

Ik ben benieuwd of ik ook zo'n mail krijg.

Als ik hieromtrent nieuws heb zal ik het hier posten.

 
klopt ook hier zo'n mail en brief via de post.

heb er een belletje aan gewaagd en kreeg te horen dat het word afgebouwd er zullen steeds zenders verdwijnen tot dat er dus niks meer over.

en naar ik mij nog herhinder werd er iets van een datum genoemd van november dat het dan gebeurd zou zijn.

nu zit er in dat mailtje en link naar de site met de actie en daar op had ik helemaal geen aanbieding?

vandaar ook dat telefoontje

kreeg ik toch nog een leuke aanbieding en ben dus nu wel om.

 
Heb zelf ook 2 Nokia 9500 ontvangers met 2x Irdeto-2 kaarten.

ik betaal Canal digitaal voor 1 abonnement.

Heb ik nu 2x recht op die aanbiedingsprijs?

 
Bij mijn weten alleen voor dat abonnement.

Volgens mij heb je wel recht op een kaart omruilactie voor de tweede kaart als deze bij CDS geregistreerd staat.

Het zou echter ook kunnen zijn dat als dat van die twee kaarten aangeeft en ze staan beiden geregistreerd, dat je dus ook een aanbieding krijgt en ze je dan een tweede kaart bij je abonnement geven voor .... wat kost dat tegenwoordig... 2,50 per maand ofzo?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan