Chalet Te Huur

D

dalton

Geplaatst: za jan 26, 2008 10:24 am Onderwerp: Chalet te huur

--------------------------------------------------------------------------------

beste forumleden, we hebben een chalet gekocht in de Ardennen, dicht bij het plaatsje Aywaille (prov. Luik).

En willen via verhuur verschillende personen hiervan laten profiteren (het moeten wel mensen van het forum zijn). de chalet is heel rustig gelegen.

Voordeel van dit chalettje is dat het mooi hoog ligt, waardoor het een prachtig uitzicht heeft over de bossen.

We laten dit niet door een kantoor verhuren omdat we dan geen controle meer hebben wie er in komt, en omdat daarmee huurprijs te hoog zal worden. daarom proberen we om zelf een beetje reclame te maken.

De huurprijs is 50 euro voor een weekend (vrijdag 14.00 uur tot maandag 11.00 uur) en 150 euro voor een hele week.

Een borg vragen vinden we ten opzichte van vrienden en goede bekenden niet nodig. Dat is een vertrouwenskwestie.

Wel moet je zelf schoonmaken, zodanig dat de volgende bewoner(s) er schoon in kan (kunnen) trekken.

Via onderstaande hyperlink tref je foto's van ons knusappartement aan!

Mail gerust als je er gebruik van wilt maken.

http://www.xs4all.nl/~pmbood/ApartementArdennen[1].jpg

Hee, da's mooi, Heb je nog ruimte in de meivakantie?
En kan ik mijn auto daar veili parkeren?
Hoever is het naar de supermarkt?

Het lijkt er op dat het Chalet verschillende eigenaren heeft het eendenteam wou een paar maanden geleden hetzelfde appartment verhuren.:juich::lol:

Vermoedelijk heeft Eendenteam het aan Dalton verkocht.:biggrin:

tja als je de foto ziet ben je gelijk verkocht.
gr blokker

Ik zie het nu ook Sorry was al gepost
maar ik heb er wel teveel voor betaald
ik zou een uitzicht op het zwembad hebben met veel dames
maar ik zie niks ha ha ha

Ikke vrouwtje al weer blijgemaakt, maar nu ziet ze de foto's!!!??? ... :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar ik ben toch blij dat er nu niet geroepen wordt dat eendenteam iets verkocht heeft, wat wel geleverd is, want het wordt nu door een ander aangeboden ter verhuur.... [SIZE=-12]meer zeg ik maar niet[/SIZE]

Maar ik ben toch blij dat er nu niet geroepen wordt dat eendenteam iets verkocht heeft, wat wel geleverd is
Dat hoeft ook niet geroepen te worden, dat blijkt toch wel heel duidelijk? Eendenteam verhuurde en heeft het uiteindelijk aan Dalton verkocht. Het is ook geleverd want nu biedt Dalton het te huur aan.
Een duidelijke zaak waaruit we kunnen concluderen dat het Eendenteam beter met verkoop/verhuur van chalets te vertrouwen is, in tegenstelling tot sommige andere mensen die nog niet eens met zoiets kleins als een fiets met bijbehorende fietster te vertrouwen zijn.:biggrin:

Ik zou hem niet huren, want de boswachter is op zoek naar personen die hem een bruine vlaai op zijn hoofd hebben bezorgt.tenslotte in eende uitwerpsel zit veel zure materiaal. want er is geen enkele riool aansluiting.

De boswachter moest uit nood naar de kapper en een nieuw pak bestellen plus d.i.v deo,s op eigen kosten dus wees gewaarschuwd!!!!!

Vandaar hij vaak van eigenaar veranderd.

grtz/

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan