CHANGHONG UHD55D5000ISX of een Samsung?

Zo te horen hebben jullie er ook allemaal eentje thuis staan, want jullie weten er schijnbaar alles van af.
Die ondertiteling is bullshit hartstikke duidelijk zelfs door het intenser beeld van de suhd's
Reviews zijn  dikke onzin, geloof liever je eigen ogen.
 
De ondertiteling heb ik nog even niet naar gekeken, maar ben lekker en paar uurtjes bezig geweest om de tv aan de muur te hangen, en meteen alle randapparatuur aan te sluiten.

Op 1 ding na werkt alles, mijn cinemaset geeft geen geluid via de tv? Maar ook dat gaat goed komen.

Verder is het leuk speelgoed, het smar tv gebeuren is voor mij een nieuwe ervaring. :biggrin:  :klappen:
 
Om eens te testen heb ik meteen even Netflix erbij genomen, de maand gratis optie, valt niet tegen, werkt lekker snel, alleen het aanbod?

Helaas krijg ik mijn versterker niet aan de praat met de optische aansluiting, dus er is een "omvormer" van optisch naar tulp besteld.

 
Niet tevreden over 't Netflix aanbod?
Misschien een tip: kunnen we het deel niet beter naar een apart Samsung topic ofzo splitsen? Want het gaat nogal offtopic nu, gaat niet meer over de changhong, of evt. titel wijzigen?
 
Of ik pas de titel even aan, want ja we gaan idd een beetje offtopic. :biggrin: 

Wat ik met Netflix bedoel dat is dat wij de meeste films al gekeken hebben, er is wel een groot aanbod, maar ik had gehoopt op nieuwere films.
 
@Jacob Ziet er zeer mooi uit.
Vraagje je heb nu een 4k tv. Is het nu niet onnatuurlijk als je kijkt met Peak Illuminator Pro en wat gebeurd als je nu niet  recht voor het scherm zit. Wat is de ideale kijk afstand bij de 4k curved. Ben heel benieuwd.
 
wij hebben een kijkafstand tussen de 3 en 4 meter
De kijkhoek is in onze opstelling ruim voldoende
http://en.tab-tv.com/?p=11780  dit maakt het beeld en de kleuren nog intenser en heeft in de winkel ,na vergelijking verschillende merken en modellen mij doen overtuigen.
Kan je alleen maar aanraden stap een winkel binnen  met het grootst mogelijk aanbod,, vraag om de verschillende afstandsbedieningen en overtuig jezelf.
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
 
Zal ik eerst nog ff moeten door sparen en daarna de boel moeten verbouwen om hem op te hangen.
Maar wie weet ooit in de toekomst.
 
Tijdens de kerstdagen tussen de gangen door lekker aan het spelen geweest met de nieuwe aanwinst, en ik moet zeggen dat ik dik tevreden ben over de nieuwe aanwinst! 

Het scherm is groot genoeg op dit moment, lekker scherp beeld, en buiten dat ( nogmaals ) het filmaanbod van Netflix wat achterloopt moet ik zeggen dat dit lekker werkt. Maar ach ik ben nu eenmaal Kodi gewent...

Dit weekend ook de Samsung tablet aan de tv gekoppeld, en ik was meteen de macht over de tv kwijt, de jongste hier nam het commando over. :biggrin: 

Alleen tijdens dit alles proberen, testen en installeren, daar liep toch even de tv vast. 1 Hdmi-poort deed niets meer, en de informatiebalk die tevoorschijn komt met de keuzes welke poort je kunt kiezen ging niet meer uit beeld. Tv terug naar fabrieksinstellingen, en alles doet het weer.

Alleen wat ik jammer vindt is dat de aansluitingen voor de audio niet meer via tulp te gebruiken zijn, alleen via hdmi of optisch. Optisch zit wel op mijn cinemaset, maar dat heb ik nog niet aan de praat.
 
In je handboek van je cinema set staat precies hoe je dat moet doen, vriend...
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan