Christina Applegate over Eibergen bij Letterman

pet123

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 sep 2002
Berichten
1.148
Waarderingsscore
33
Punten
48
Leeftijd
49
ENSCHEDE - Ze reed met haar vriendje langs een weiland bij Eibergen, zag een koe en wilde er een melken. Dat vertelde de Amerikaanse ster Christina Applegate afgelopen vrijdag op de Amerikaanse televisie aan David Letterman, terwijl het aanwezige publiek in de zaal zich - hoe kan het ook anders - gek lachte.

Applegate, nog het meest bekend als de dom-na?eve dochter Kelly Bundy uit de tv-serie Married... with children, was tijdens een weekje Holland samen met haar huidige vriend Martijn Le Noble (gitarist) te gast bij diens familie in Eibergen. Toen zij daar opmerkte dat ze een koe wilde melken, werd dit onmiddellijk geregeld.

Niet gespeend van welk clich? dan ook vertelde zij vrijdag de anekdote aan David Letterman. ?Ik was helemaal opgewonden en had mij prachtig aangekleed. Toen ik er kwam, zei de boer: trek maar wat anders aan...?

De actrice dacht in een weiland op een krukje met drie poten te kunnen melken; in plaats daarvan belandde ze in de drek...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=n84X9SWk5qE]YouTube - Letterman - Christina Applegate Milks A Cow[/ame]
 
Ja die serie over de Bundies heb ik altijd sterk gevonden, haha!
Ze wist wel dat melk uit koeien komt!
Dus is weer bewezen dat niet alle blondines dom zijn, haha!

Grtz.
 
Noooouuuu..... Blondines weten ook wel eens IETS. En bij deze blondine is bewezen dat er in die Amerikaanse blondines veel waarheid zit over het dom zijn.
Als je die uitspraken zo hoort, dan mag je nog blij zijn dat ze weet dat een koe in een wei staat en dat er melk uit komt, want dan is dan ook het enige dat ze weet.:biggrin::biggrin:
 
Ah BT, jij kent veel blondines die veel weten, lol!
Maar onder ons gezegd en gezwegen, ik vind haar erg sterk in haar Bundy rol, ja hoor!
Ik heb ook nog een film met haar gezien, en die was best aardig.
Het is me helaas ontschoten hoe die heette.

Grtz.
 
ik vind haar erg sterk in haar Bundy rol, ja hoor!
Ik ook, maarja, als je als dom blondje gewoon een dom blondje (dus jezelf) moet spelen dan kan het inderdaad nog wel eens sterk over komen.:biggrin::biggrin:

Nee serieus, dat speelde ze echt wel goed. Volgens mij heeft ze ook nog borstkanker gehad of heeft ze een borst afgezet gekregen daardoor of iets in die geest?
Het ziet er naar uit dat ze ook daar weer aardig overheen gekomen is want da's ook niet niks. Het is best een mooi paard.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan