Cinematrixkaart op nokia

  • Topic starter Topic starter pike
  • Startdatum Startdatum
P

pike

Hallo,

Heeft hier iemand ervaring met een PSM-1 kaart op zijn Nokia ?

Zou een aardige beeldkwaliteitsverbetring moeten gevenop een projector.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Naar boven Naar onder