Code opheffen

R

realkiwi

FF een vraagje,

Ik heb een Philips DST 5816 en een gw kaart. Voorheen deed ik de kaart in de daarvoor bestemde gleuf en kon ik mijn kanaaltjes kijken. Nu ben ik net verhuisd en heb gisteren mijn hele setje aangesloten. Met een apparaatje om een satelliet te vinden aan de hand van piepjes heb ik de schotel op de astra gericht. Ten eerste zie ik een rode signaalsterkte uitslag op mijn scherm terwijl het apparaatje piepte als een gek en ten tweede (het grootste probleem) als ik kanalen wil installeren moet ik één of andere code invoeren (Voer code in ++++). Dat hoefde NOOIT, dus ik weet niet wat er aan de hand is. Weet iemand wat de code moet zijn en ligt het aan mijn kaartje of aan mijn decoder. De code waar hij omvraagt is geen kinderslot code.

Vriendelijke groet,

Realkiwi

 
Beste denktenk,

Wat een rare URL geef jij zeg. Als ik er op klik, dan kom ik bij de begin pagna van deze site.

Heb ik soms verkeerde dingen in mijn brief gezet. Dingen die ik hier niet mag zeggen, of heb jij de verkeerde url gegeven.

Gr. Kiwi

 
nee, hoor goeie url, werwijst naar een andere threat hier op het bord. Kijk maar es bij seca ontvangers en dan pincode philips.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan