codes downloaden voor seca systeem???is dit al mogelijk

P

pfzwaan

Ik heb 3 jaar geleden een schotel aangeschaft met een seca systeem en programmer..hierdoor kon ik iedere maand gratis canal + taquilla en nog wat andere zenders krijgen toen is het systeem veranderd naar seca2 en het kon toen niet gehacked worden...

Ik ben benieuwd of het al mogelijk is om deze kanalen weer gratis te bekijken..en zojah watvoor module moet ik dan aanschaffen...en waar kan ik de code's downloaden???

ben te bereiken via me mail alvast bedankt,

Paul
 
Allereerst welkom op het forum alhier.

Eerst de vraag welke decoder jij hebt?

Aangezien het in de secasectie staat mag ik aannemen dat het een Philips of iets dergelijks is.

Vwb, seca2, daar is nog niet veel van open, canal+ nederland niet, en de taquilla's zijn net over op een ander systeem, premiere werkt daarentegen nog wel.

Terugkomende op jou decoder, daar zijn wellicht nog firmwares of iets dergelijks voor te vinden, die hier en daar beeld geven. ;)

Keys en ander spul kun je hier niet vinden, want dit is hier tegen de regels.
 
Ik heb al die tijd van een decoder van Galaxis gebruikt gemaakt...al kijk ik hier zo rond misschien niet zo bekend maar werkte perfect in die tijd dat die codes nog voorhanden waren.
 
Dan werktte jij met een funkaart ofzo?

Kun je nu tegenwoordig volgens mij weinig meer mee doen.
 
Werkte inderdaad met een funkaart.....maar je kan wel andere modules kopen voor de slots...zoiets als een magic module...wat ik heb gehoord kan je daar gewoon seca2 mee ontvangen ..tenminste???????????
 
Ik ben dan wel benieuwd wat je gehoord heb wanneer dat was.

;)
Nr.10
 
ik ook misschien gaat er voor ons ook een nieuwe wereld open
gr frans
 
ik hoor het al.....jammer dat het nogsteeds nog niet gekraakt is...vraag me af waarom het zo verdomde moeilijk is om die code's te kraken...na 3 jaar nog niet pfffffffffffffff..........................
 
Bij canal digital hebben ze geen belang. dus stoppen daar geen tijd in. of het systeem is te mooilijk om te kraken.

Prem**re heeft ook jaren geduurt voor het publiek kwam. D+ gaat over naar nagra3 dus is nu ook weer donker.

En prem**re zal ook wel de langste tijd open zijn geweest. en zo gaat het maar door.

Ook cs heeft er niet veel goeds aangedaan. maar denk in loop van een paar jaar als de nieuwe generatie ontvangers komt dat ze ook het cs gaan indammen.

Ze hebben nu een generatie ontvangers waarvan de mogelijkheden ophouden. ze kunnen veel met coderingen. maar behouden liever hun klanten.

Maar reken er wel op dat de nieuwe door hun erkende ontvangers uitgerust worden met iets waar vele hobby dozen en tijdlang op zwart zullen staan.

De ontwikkeling staat heus niet stil. en kunnen nog heel wat verwachten.


grtz/
 
Hoi,ik zit vers op het forum sinds 10 jaar geleden, de tijd dat we alles met de Humax5400 deden. Nu dus weer terug in de race, met een Neotionbox1000S en enkele Philips ontvangers. Ik wil graag van je ervaringen horen, en als je wat spul van een Philips nodig hebt, zal ik kijken wat ik kan doen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan