Gevraagd Computeronderdelen

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Jahoor daar ben ik weer. :biggrin:

Heb je alles weggegeven aan een ander wat bruikbaar was, sneuvelt er 1 van mijn eigen pc's.

Waarschijnlijk de videokaart, want het scherm staat te flikkeren.
Ik dacht dat ik nog een werkende pci kaart had liggen, maar die doe het zelfde.

Ik heb de kabels en het scherm al gewisseld, maar dit maakt geen verschil.

De drivers heb ik nog niet getest, maar zou dit het probleem kunnen zijn?

Dus wie heeft er nog wat oude hardware liggen wat stof ligt te happen?

Ik kan het hier altijd nog in de oudijzerbak gooien.
 
Zal even aanhaken, hoeven we geen twee topics te maken.
Zuiden van het land. Hier op zoek naar een losse PC om o.a. virtualisatie en servers mee te testen.
Ik had een goede maar die van m'n dochter ging verleden jaar naar de haaien dus die is daar naar toe verhuisd.
 
dan ga ik ook even aanhaken.
noorden des lands
ben op zoek naar euro's
ze vliegen de deur uit, worden opgegeten door de muizen oid heb geen idee
maar ze zijn eerder weg dan dat ze binnen komen.
graag alles sturen! ook de kleinere muntjes aub.


geintje heren!
;)

heb helaas geen pc spullen over op dit moment
 
Zal hier eens kijken bij de onderdelen die hier rond hangen of er een pci kaart bij zit.
 
Dan haak ik ook nog even aan.
Ik heb de "Schepper"nodig.
Schep heb ik wel, tis veur mien toentje.
 
Je weet zeker dat het scherm niet naar onze lieve heer is?
 
Mijn scherm is niet kapot, ik heb vandaag even een andere pc aangesloten, en die doet het wel goed.

Dus het moet wel in de videokaart zitten, maar de reservekaarten die ik hier heb liggen geven allemaal hetzelfde probleem.

Maar ik moet wel even zeggen dat dit het te koop/gevraagd gedeelte is, en dat er zo min als mogelijk discussie met zijn hier [ondanks dat ik er zelf onbewust aan mee doe. ]

€,s kan ik niet leveren, een pc aan BT misschien wel, maar mijn weekend zit te vol om daar even serieus naar te kijken.

De rest tja???

Ohja @janblues , een half varken is ook goed richting de freggel BBQ.
 
maar de reservekaarten die ik hier heb liggen geven allemaal hetzelfde probleem
Hoe groot is de kans dat die reservekaarten ook allemaal stuk zijn? Kan het geen probleem van het moederbord zijn?
Kan jij jouw videokaart in een andere pc uitproberen om vast te stellen of uit te sluiten dat het inderdaad aan de kaart ligt?
 
Ga nog maar een werkende PCI gebaseerde PC vinden…
 
@Peer, die gedachte heb ik ook, maar ga het voor nu niet proberen.
Ik zag op het schap nog een I-3 staan, en deze heb ik vanmiddag aangesloten, en werkt perfecht!

En @mimisiku , tja ik ben iemand die niets snel alles in de kliko pleurt, en dus iemand die iets bewaard met de gedachte dat ik er wellicht nog iets aan kan hebben in de toekomst ondanks dat het oud is. Er liggen hier bijvoorbeeld nog een stapel dvd spelers, en oude harde schijven, en mocht er ergens iemand nog verlegen zijn om een ssd met windows er op, of een legitieme W-10? Roep maar...

[klotehobby] :biggrin:

Vooralsnog is het probleem opgelost en heeft Freggeltje in alle ruimtes waar hij muziek oid wil hebben weer volle bak geluid. :biggrin::ROFLMAO:

Dus mocht er nog iemand zijn die nog wat wat deze ouwe heeft liggen, goi maar af, is het niks dan gooi ik het hier in een container tbv het Corso.
 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan