conax 3.03 werkt dat?

A

aydinsport

heeft iemand met een conax a en b beeld op kiosk ik weet namelijk nl van jack dat hij op een conax c wel beeld heeft maar ik kan een conax d kopen van iemand deze avond dus hoop ik op snelle reakties alvast bedankt en nog een gelukkig nieuwjaar allemaal

{editted by moderator}

zover ik weet gaat dit probleemloos(gelezen op andere forums), zolang het duurt natuurlijk(als ze de keys wisselen).

Groeten,

Ricow

Heb inmiddels begrepen dat de a wel werkt op die b,, dus neem aan de c ook.

Laat nog effe weten of het nu werkte of niet.
{editted by moderator}

Yep,
Heb hier een a met een b draaien op thor.
Zit trouwens in een humaks 5400.
Werkt perfect.
{editted by moderator}

ik heb ook oa de a met b heb ik wel de baud in moeten stellen stond op 9600 naar 8861 geloof ik en toen werkte i prima ,ga er nu een c induwen kan die laptop weer weg gr jaap4
{editted by moderator}

nou ik heb de conax module erin gedaan maar als ik erin wil kijken geeft ie alleen acces control aan volgens mij zit hier helemaal geen software in wie weet wat dat inhoud acces control

Ik ken helemaal niet in mijn module komen,, maar als ik in mijn reciever bij het cam menu kijk geeft die wel aan a.

Geeft die conax module van jouw wel aan b of ook niet.

Anders eens je kaart programmeren en kijken of die werkt of niet.{editted by moderator}

Ik heb ook een a. In het menu staat ook ACCES CONTROL. Maar mijn b doet het er niet minder om.

martynair
{editted by moderator}

ola, ik denk dat jullie iets verkeerd doen of de juiste files niet hebben.
bij mij werkt de a in combinatie met b perfect.
de eerste poging lukte bij mij ook niet toen heb ik ook in ca menu "acces control" zien staan
dan heb ik eerst wat kanalen herscant en kaartje opnieuw geprogrameerd en toen werkte ze wel maar nu staat er in het menu ca" adgangs kontrole"
groetjes
{editted by moderator}

het werkt prima alleen ik was de a vergeten in te doen alleen als ik de b eruit haal dan moet ik de complete modul eruit en erin doen hebben jullie dat ook of niet
{editted by moderator}

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan