Conax: Merrry Xmas C+ Nordic. Happy KIOSK year!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke Kerstkado.
Alles op 1 W weer open.
Denk wel dat de prijzen v d MM 1.04 zullen stijgen en ben benieuwd hoelang het goed gaat.
In elk geval maar genieten.
OP TV Denmark 1 is Real live te zien
Greets

hier werkt het ook op een omgebouwde 1.02MM.mij benieuwe hoelang het duurd voor dat er weer MM dood gaan
dennis

Heren,
kunnen julle me de info even PM misschien.
Ik kan het niet vinden bij RDI

thx

Jeejee99

Niemand doet het tot nu toe maar Fam. Capone bedankt voor de tip, en fijn feestdagen toegewenst.

Oja en het werkt ook nog

Pikkie

Werkt dit trouwens niet met joker of magic module,, althans ik krijg het nie open.

Maar goed na een uurtje zoeken heb ik eindelijk mijn conax module terug gevonden :)

En met de nieuwe titanium file werkt het weer als een tiet,, nu tijd voor een biertjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :) :) :)

hoi iemand al geprobeerd die penta in een axas module te plaatsen ???

Biertje biertje ga jij alleen aan het biet Jack!!!!!!!!!!!!!! Ja draait ook op de axas met toshiba chip...

Zo ik neem er ook een trouwens Jack werkt niet op joker

het draait hier zonder problemen in mijn axas module. Er moet wel een kaart inzitten (maakt niet uit welke).

Het werkt hier ook, op de humax5400 en de magiccam.

Even een nieuwe penta file in de magiccam plaatsten.

Getest op de magic 1.02 met druppel tin tussen pootje 8 en 9, nu dus 1.04.

Niet vergeten een funkaart in de cam te schuiven!

Ben weer een blij man, jippie!

Gr Fred.

{editted by moderator}

Hier op een axas alles OK, en iid wel ff een kaartje erin maakt niet uit wat.

Wel loopt hier ook perfect met een titanium kaart en conax cam,, werkt dus niet met jokercam of magic module,, althans niet deze file en bij mij.

Stjonge wie dacht dat ik ook die conax cam nog zou gebruiken.

Heb ik toch nog de laatste 3 minuten van Barcelona gezien hehehe.

Ok biertje voor pikkie ook dan :) \_/

Jack, kijk even naar de url in mijn replay.

Werkt 100% in magiccam!

Gr Fred.

Al Capone , wat een beste kerel!!!!

Volgende keer niet weer allemaal schelden op Al, LOL....

GR Fred.

Werkt hier op de dreambox ook super, gewoon key file via FTP erin gezet, geen modules of kaarten nodig :)

Niet bij mij Twilight,, ben al eens vaker bezig geweest om die penta 1.11 in mijn magic te krijgen,, maar wat ik ook doe dan blijft die initialiseren.

Dus hou het wel bij mijn titanium kaart,, heb ik nu toch nog niet nodig nu digital pleite is :)

Maar goed hoelang zullen we hiervan kunnen genieten,, dat blijft de vraag weer natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan