CONAX op THOR op ZWART??

D

dreamon

Kan aan mij liggen maar CONAX is bij mij kijken naar een zwart beeld.

Dream 7000 multiboot rucannon 6 met de emu rdgast, scam, newcamd 14.....

Rest doet het wel.....
 
Hier met Dreambox 7000S noch steeds beeld.

Gr:Toon.
 
vertel ff, als je dat zou willen doen, hoe je dat doet, welke k*y, welke image, welke emu enz... WEL VIA PM....

Alvast bedankt....
 
Conax key aanpassen in bestand var/scce/rsakeylist, dan emu newcamd selecteren en draaien maar.
 
Originally posted by twilight
Conax key aanpassen in bestand var/scce/rsakeylist, dan emu newcamd selecteren en draaien maar.

Bedoel je niet de conax key in de var/key lijst???

Heb geen conax key staan in de map die jij noemt...
 
goed lezen wat fred zij (volgens mij niet moeilijk)
 
Originally posted by dreamon
Heb geen conax key staan in de map die jij noemt...

Dan heb je waarschijnlijk ook geen emu, die Newcamd heet?, Deze dan even toevoegen via het addons menu..

Gr Fred.
 
klopt jongens werkt hier ook als een speer
heb de doos net 1dag
kan nergens anders kijken want mijn motor draait niet zit zo vast als een muur op de hotbird
gr dalton
 
Originally posted by vago
goed lezen wat fred zij (volgens mij niet moeilijk)

Ik heb goed gelezen wat fred zij (moet dat niet zei zijn???) LOL

Maar ik heb in dat bestandje geen conax staan terwijl ik wel de emu heb.... Misschien dat ik de key handmatig in dat bestandje moet zetten dan???

Heb net even gekeken en zag dat er wel conax in stond maar dat er geen keys bijstonden, inderdaad heb ik dat net aangepast en ga nu kijken of dat ik wel conax heb, volgens mij gebruiken ze key 20 toch nog???
 
mischien dom vraagje maar conax houd in ? wat voor zender is dat ?
 
Het Kiosk pakket op 1west, gebruikt de codering Conax.

Zo duidelijk?...hehehe

Gr Fred.
 
Bij mij nu ook, heb nu canal+ en premiere (cs) en dan thor, polsat, tps (en ik vergeet er vast een paar.....)


Maar goed, met de juiste rsakeylist heb ik nu eindelijk conax.... Thanks all.....
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan