Conax op tita

G

gerritspencer

Moet ie nu op 1,03 of op 1.06 om te proggen voor de conax op Thor?

Gerrit
 
die van mij staat op 1.03 en altijd beeld.
zodra er een nieuwe key is...ff ereasen en opnieuw loaden...en voila...weer beeld....
tnx to jack....
 
krijg de kiosk niet open met mm en penta1.20 op mijn tita kaart,de rest doet het wel bv sky maar de kiosken niet de kaart is goed geprogt anders gingen de andere zoals de sky ook niet open.weet iemand hoe het kan dat de k niet open gaan
 
matrix;werken de conax dan niet in de mm met de x in 1?in de read my files staat toch duidelijk dat de conax open gaan met de mm
 
Werken ook met magic 1.20,, alleen werken de prima filas 6 en hoger niet,, krijg ik ook niet.
tevens Sky sport 1 en 2 werken niet,, maar die krijg ik met geen 1 file open hier.
 
Ja dit wordt erg verwarrend

De nieuwe 6 in 1 Titanium werkt wel in de MM en in de MR , mijn ervaring echter is dat de MM conax zeer traag invangt met de MR gaat het prima.
Nadeel van de 6in 1 is dat er geen irdeto 1 op zit. en dat er van de Sky's een hoop niet geactiveerd worden, raar eigenlijk want met alleen de Sky op titanium doet alles het prima
 
om het ingewikkelder te maken,, er is een nieuwe die werkt met conax en sly op mr 1071
behalve sky sport 1 en 2 bij mij,, de rest OK

kijk maar bij sat key: Xin1_SkyItafix
 
ja daarom heet de file ook 6 in 1 Jack, en ik denk dat we over dezelfde file praten

Op die file werken:

Conax
Sky
Viaccess
TPS
Nagra

Is voor de titanium en werkt in:

MR 1055, 106 107 107.1 en niet hoger
MM 109 111 120

Ik heb me ook laten vertellen dat ie in een Irdeto CI werkt maar kan dit niet bevestigen
 
maar mijn vraag was;ikkrijg alles open behalve de conax met de xin1 in mijn hummie hoe kan dat, mm en penta 1.20
 
Het moet werken maar zoals ik al eerder gezegd heb werkt Conax bijzonder traag op de X in 1 Titanium,op een MM CI met pentacrypt 111

Embedded Pentacrypt 120 werkt Conax bij mij ook niet.

Overigens neem ik wel aan dat je de laatste nieuwe file hebt gebruikt van 26-06 met de Sky fix

Zap naar een conax zender laat hem een tijdje staan , reset desnoods je receiver en ......plop daar moet ie komen.
 
niks nada geen conax met de x in1 van 26-6 alles open maar geen conax.ook niet met reset en na een half uur op de conax zender tehebben gestaan geen beeld.
 
voor de derde keer dan maar.

als je je Magic module met pentacrypt 120 gevuld hebt kun je wachten tot je een ons weegt.

Zet die terug naar pentacrypt 111
 
Wedden dat de 4 de X ook nog wel komt, als je het na 3 X nog niet snapt, kan je beter een vishengel gaan kopen...

GR Fred.
 
heb hier een Mr. met 2002 erin en daar werkt het ook niet op,, geen S2 of conax,, hoe kan dat matrix. :)
 
Dat komt omdat die firmware bijna 2 jaar oud is je moet de MR 2004,5 hebben,
Dan werkt zelfs S2 Digital + NL + France
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan