Conax Thor

J

jeejee99

Wat jammer,

Na een mooie kerst op Thor is hij nu weer niet meer te zien.

Heeft iemand nog beeld of is het bij iedereen zwart?

gr.

Jeejee99

Werkt hier nog goed hoor!

Net voorje gekeken maar met magic+penta 1.11 nog gewoon beeld op kiosken.

Groeten,

Ricow

Even een vraagje als het mag

Hebben jullie er ook een titanium card inzitten of niet?

Ik heb er een titanium card in zitten en toen werkte het. Alleen nu (nog) niet meer.

see ya

(jeejee99)

Nee geen titanium kaart gewoon een fun maar dat maakt eigenlijk niet uit, de software voor conax staat immers op de module en niet op de kaart.

Jeejee laad de thor een keer opnieuw in je tuner ?????

Weet niet wat er aan de hand is maar het draait weer.

Ik heb de titacard vervanden door een fun en werken maar weer.
Waarom het dan wel 4 dagen met de tita card heeft gewrkt is mij een raadsel.
Als iemand die puzzel kan oplossen hoor ik het graag.
Wil je weten wat voor dingen ik gedaan heb vraag het me dan maar even.

see ya

JeejEE99

titanium kaart heb je alleen nodig als je kijkt met conax common interface

De juiste reden is denk ik dat je titanium kaart een update heeft gehad via de satelliet. Door deze update had je geen beeld meer. Als je je titanium kaart opnieuw progt met nieuwe files werkt hij wel weer. Of je kijkt gewoon verder via de software in de module!

Bij mij werkt het allemaal nog gewoon met tita kaart en een conax module.

ik heb een titaniumkaart (met files) in mijn conax cam (3.0.3) zitten en het werkt nog steeds perfect. Een leuk kerstkado!

Ja dat klopt maar dat bedoelde jeejee99 niet het gaat hem om zijn mm module met een funnie...

Hier alles ok !!

Humax 5400 met dannysat settings

conax module met basic card !!!

Greetz

Originally posted by adjudant
Hier volop beeld MM + atmega penta 1,11 , Conax Thor,

Ik heb een MM, een humax 5400 ToH 3.1., de penta is de 1.11 versie en in de MM zit een gewone fun kaart. Toch krijg ik kiosk niet open. Is er verschil tussen de penta 1.11 en de atmega penta 1.11. Zo ja, waar kan ik die vinden (Via google krijg ik geen resultaat): zo nee, waarom heb ik geen beeld. Kan adjudant, of iemand anders natuurlijk, mij verder helpen?

Lubas

Je moet de penta 1.11 hebben met conax.Je kunt zien of je de goeie penta hebt ,want inplaats van penta1.11 staat er dan in je ci menu lda/dudez.Daarna maakt het niet uit welke kaart er in zit als er maar een kaart inzit,de cam doet namelijk het werk.

@ Tweety,

Er hoeft geen lda/dudez te staan. Ik heb mijn versie bij Toecutter vandaan en daar staat gewoon Penta 1.11 bij de module informatie. Werkt overigens perfekt.

@ lubas

Ik heb je de juiste file gemeeld, dus als je deze in je magic module zet werken de K 2/tm22 perfekt!

Succes ermee.

Zoals al beschreven mijn beste had ik problemen met mijn Thor zenders. Het ligt aan mijn Nextwave 2500C. (opzich een best apparaat)

Nou ik weet nu hoe ik het op moet lossen. Het is de 5 stappen methode als je geen beeld hebt:

1. stop je funcard in de ingebouwde CI module met tetracrypt 1.0
2. zap naar een kanaal op thor met zowel Viaccess als Conax codering.
3. wacht op beeld (5 seconden) en haal dan je funcard uit de ingebouwde CI module en stop de kaart in de MM met Penta 1.11 conax.
4. Zap nu niet en wacht weer op beeld.
5. Zap nu naar een alleen Conax kanaal, zoals Manchester Unit TV(gaaaaaaf) en het werkt dus weer.

IK WIL EEN ANDERE TUNER!!!!!!!!!!!!!! (geintje)

see ya

Jeejee99

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan