copyeren dvd

ik zal jullie effe uit jullie droom helpen :biggrin:

die 8 gig waar je het over heb is om precies te zijn

9.4Gb -R double sided dvd-r

dus niet dual layer, dus je hebt er niet zoveel aan, je moet toch de dvd omdraaien in de dvd speler, wil je alle 2 de kanten ervan kunnen bekijken.

dual layer dvd brander komt er voorlopig niet, alsook geen dual layer dvd schijfjes.

zo'n 9.4Gb -R double sided dvd-r, kost nu per stuk 11,54

en 2 lege dvd-r kosten samen ongeveer 2,50.

3 keer raaien waar ik dan voor kies.

ach ja

je hebt ook dvd-ram

die gaan tot 9,4 gig, geen idee of dat ook aan 2 kanten is of dat het aan 1 kant van de lege disk zit.

kwanta kosta

5 maal 9,4 gig dvd-ram > tussen de135 euro en 190 euro, afhankelijk van het merk disk> niet echt goedkoop dus :biggrin: en de dvd-ram brander is ook al niet zo goedkoop en als ik me niet vergis, is er bijna niet of geen standalone dvd speler die een dvd-ram schijf kan afspelen.

Achja en standalone dvd-ram brander speler weer wel ja, maar die zijn ook niet bepaald goedkoop.

 
Laatst bewerkt:
inderdaad als ze daar al te koop zijn komen ze ook hierheen dacht ik zo. en dan is het nog leuker.

groeten en kijk uit met vuurwerk vanavond...........

opeltje

 
overigens heb je wel gelijk captain picard, het wordt dan wel een hele dure hobby. dan maar een keer wisselen. op zich niet zo`n probleem, maar wel jammer.

groeten opeltje

 
yep , er ontbrak nog 't een en ander , thnx Captain voor de duidelijke uitleg.

ennuh inderdaad dan maar 2 keer draaien daar komt nog bij dat wij " schotelfielen " dubbel erfelijk belast zijn schotel / pc dus ook dubbele kosten. ik durf 't hier niet eens aan de boswachter te vragen over 'n dvd brander.

iedereen 'n prettig en zichtbaar 2003 toegewenst en voorzichtig met het vuurwerk

m.vr.gr. SPJ..........

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan