CORONA

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.528
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
het virus slaat weer toe.

Mijn vrouw liep al enkele dagen te hoesten en snotteren. Gisteren juist op hasr verjaardag hoorde ze van haar sport vriendin die ook griepverschijnselen had. Dat zowel zij als hasr man positief waren.

Dus mijn vrouw ook maar een test strip door neus gehaaldcen verdomd positief.

Ik had een beetje hoofdpijn en zere keel en dacht kom zo'n test kan nooit kwaad, en jawel hoor ook positief.

Voelde me eigenlijk niet echt beroerd, in tegenstelling tot vandaag, snotteren , meer hoofdpijn en zere keel, ademhaling van ca 10/minuut naar 20/min kortom malaise.

Daar denk je toch niet aan CORONA

En wat staat er nu op Nu.Nl ziekenhuisopname neemt flink toe, en virus deeltje in rioolwater stijgt flink.

Hopelijk blijft het mild. , zou 18 dec een booster halen, dat gaat niet door pas na 3 maanden na corona vrij.
 
Beterschap!

Ik loop ook met griepklachten, maar ik ben niet van plan om mezelf te testen.
 
Nou, gefeliciteerd! Ik ben er ook inmiddels 3 weken zoet mee. Getest met een oude coronatest, maar dat ding sloeg al in het rood toen ik de test uit de verpakking trok......bij wijze van. :biggrin:
Inmiddels ben ik zeer ervaren met coronabesmettingen, het is inmiddels de 6 e keer in een paar jaar tijd..
Deze variant houd wel even aan trouwens..
 
Beterschap @the matrix.
Ik ben wat verkouden, maar ben elk jaar verkouden, chronisch dus. Soms wat grieperig, maar ik ga me ook niet testen. Corona is nu zo ver gedaald dat het niet erger meer is dan een griep dus ik zou niet weten wat het voor mij zou uitmaken of ik nu griep of de huidige coronavorm heb, dat is beiden even besmettelijk inmiddels dacht ik.

Gisteren hoorde ik trouwens dat gebleken is dat de EMA de coronaprikken feitelijk niet goedgekeurd heeft voor algeheel gebruik en ter voorkoming van corona maar alleen voor persoonlijk gebruik indien nodig. Er komen nu toch wel wat zeker naar boven die niet bekend waren. Of wel bekend waren maar niet bekend gemaakt zijn en gewoon genegeerd zijn.
Er lopen nog altijd onderzoeken, ook in diverse laboratoria in Duitsland die onderzoek doen omdat het feitelijk nog niet volgens de regels getest is alvorens het op de markt te zetten. Dus met twee groepen zoals het hoort een gewone groep en placebo groep.

Anyway, ik haal de griepspuit ook niet elke keer en die heb ik nu wel gehad, een nieuwe booster ga ik niet meer halen, maar gezien mijn leeftijd krijg ik die sowieso niet.
 
Idd zijn de symptomen van griep verkoudheid corona identiek en dat weerhoudt de mensen om op corona te testen.

Puur toeval dat de vriendin van mijn vrouw haar attendeerde anders hadden wij de test ook niet gedaan.

Maar nu ik weet dat ik corona heb neem ik toch wel enigszins afstand met name van wat ouderen.
Moet wel zeggen dat dit niet voelt als een simpel verkoudheidje of griepje.


Allen bedankt. En ook beterschap gewenst.
 
Beterschap allen,

ik mazzel er weer lekker doorheen, hoop ik tenminste, ik ben wel wat neusverkouden geweest en kuch nog wat rond maar dat is dan ook alles.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Corona is nu zo ver gedaald dat het niet erger meer is dan een griep
Van wat ik heb begrepen (durf het dus niet met zekerheid te zeggen) is dat omdat de meeste mensen antistoffen hebben omdat ze gevaccineerd zijn en/of al eens corona hebben gehad. Voor mensen zonder antistoffen schijnt het nog steeds ernstig te kunnen zijn.
Gelukkig zal het nu voor de meeste hooguit een paar dagen ongemak opleveren. En bij een goeie griep moet je gewoon 7 dagen tot een week uitzieken ;)
 
@ the matrix, om te beginnen heb ik 3 nachten nauwelijks geslapen vanwege de klachten die ik over gehouden na mijn hernie, een erg vervelende tinteling op mijn voet, wat continue doorgaat.

Gisteren was ik compleet op en ben om 17:30 in bed gekropen, redelijk geslapen, en nu net pas uit bed,
vanmorgen had ik wel koorts, 39,4 maar die is nu weer weg.

Verkouden oid ben ik nu niet.
 
Beterschap Freggel!
 
Beterschap allen!
Heb alleen maar klachten die ik altijd al had maar tot nu toe geen griep/covid.
Heb wel een slijtplek in de houten tafel van het afkloppen
 
..en blauwe knokkels? Ook dat is een aandoening! :biggrin:
 
Beterschap allemaal!!!
 
Klachten nemen toe, reuk en smaak zijn van slag, koffie smaakt naar chocomel en vanmiddag een portie kibbelingen op maar smaakte zeer vreemd. Ik hoop dat dit de top is
 
Da's hoge koort @freggel1 dus wel een beetje in de gaten houden.

Beterschap allemaal!
 
De koorts is intussen weg @Black Tiger.

Wat het geweest is weet ik niet, misschien die slapeloze nachten, ik weet het niet.
 
Beterschap iedereen.

Hier in de omgeving en familie corona of griep.
Ik heb nergens last van behalve af en toe een bloedneus.
 
Ik heb nergens last van behalve af en toe een bloedneus.
owjee...
komt dat van die test stok in je neus?
of zit het in de provincie.... vorige week ineens zelfde 2x in een uurtje of 3
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan