Covid

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Donderdag kwam mijn kwam mijn vrouw thuis met corona.
Ik kreeg het gisteren ook.
Het is niet fijn warm koud keelpijn hoofdpijn spierpijn en ik weet nu ook waar mijn longen zitten.
Zijn er meer die het hebben?
 
Nee hier nog steeds geen last van dat virus, en nee ik ga die booster die nu beschikbaar is niet halen!
 
Donderdag kwam mijn kwam mijn vrouw thuis met corona.
ze had beter een ander merk pilsje mee kunnen nemen.

hier tik van gehad weer maar ben door gehobbeld.
heel in het begin 4 week geslapen maar deze x was het nog niet eens griep zeg maar
 
Phoe, ben maar blij dat het die Omikron is, die is een stuk milder, alhoewel je daar ook nog leuk ziek van kunt zijn.
Deze is meer als een zware griep voor de meesten en voor sommigen nog niet eens zoals je kunt lezen.

Hier gelukkig nog geen last, maar dat is geen zekerheid voor de rest van de winter. We zien 't wel weer.

Beterschap voor jullie! (Y)
 
Dankjewel BT.
Het was vandaag echt afzien.
Ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat.
Onze nieuwe hond vind het maar gek.
Ik lig onder deken op de bank.
Zij ligt er boven op.
Ze vind volgens mij niet leuk want ze ligt nu constant op mijn voeten.
 
Zij ligt er boven op.
Ze vind volgens mij niet leuk want ze ligt nu constant op mijn voeten.
Oh da's jammer dat laatste. Want onze ervaring hier is dat een hond boven op je ook weer een lekkere deken is.
Maar kan me voorstellen dat ze het niet zo leuk vind, baasjes zijn niet actief en ziek, dat voelen die beesten ook aan.
Zal zeker een paar dagen afzien zijn, sterkte ermee!

Als ik de forum verwarming wat hoger moet zetten hoor ik het wel. ;)
 
Beterschap @janblues.
Zelf ben ik zo'n 3 maanden geleden aan de beurt geweest. Een paar dagen lichte symptomen, 1 dag echt ziek en een week zonder conditie. Pak daarom ook jouw rust als je weer beter bent.
 
Ik hoef niet meer naar mijn werk dus dat scheelt.
Ik pas op 2 hondjes en ik merk wel als ik 1 heb uitgelaten dat ik met de volgende even moet wachten.
 
Twee jaar geleden corona gehad, de zogenoemde "engelse variant" en viel reuze mee. Geen koorts gehad in elk geval.
Afgelopen mei corona gehad die wat heftiger binnen kwam met maar liefst twee dagen koorts en een weekje slapjes.
Twee weken geleden verkouden, loopneus en meer dingen die uit mijn neus kwamen, waarbij ik niet in details ga vanwege de ontbijtuurtjes.
Corona test gedaan en heeeeeeeeeel flauw een tweede streepje.. Een dag later niets meer.

En jullie zullen mij wel een wappie vinden, maar ik ben niet gevaccineerd. Ik ben er ook zeker niet op tegen en ieder moet zelf weten wat hij of zij doet.
Ik ben er van overtuigd dat een vaccin veel mensen helpt, maar anderen zullen er geen baat bij hebben... Baat het niet, dan schaad het niet!

By the way, beterschap @janblues
 
Wij hadden ook net besloten om het niet meer te doen. Volgende week een griep prik en misschien over 3 maand een een corona prik?

Ik voel me al weer een stuk beter dan gisteren.
Ben wel gauw moe.

Dankje Dr.Z
 
@jan Blues sterkte!
Ik ben nog herstellende van de 2de operatie, ben er nog niet uit of ik de griepprik en de vaccinatie ga halen.
Heb 2 maanden aan de antibiotica gezeten en nog wat andere zooi. Alles bij elkaar heel veel zooi, dus nu maar eerst even herstellen want me weerstand is 0,0
 
Nummer 10 ook heel veel sterkte.
Ik heb gelukkig maar 2 keer het ziekenhuis aan de binnenkant gezien. Een liesbreuk en tweede keer wat minder gesprongen blinde darm.
Ik haal de griep prik voor mijn vrouw want die heeft al heel gauw een longontsteking.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan