Crazy heeft het!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus er is al wel wat in de handel voor V1+, maar dan voor
het 'lullige' bedrag van 250,- pleuro....

Hoe lang duurde het voordat V1 gekraakt was?
en hoe lang duurde het daarna voordat ze voor
de gewone sterveling te krijgen waren?

En waar staan de antwoorden van die quiz, @tpower? :confused:

Gr. Harm

Originally posted by tpower
volgens mij weten de mensen hier ook wel meer.
Alleen willen ze het in NL ff voor zichzelf houden om er zo ff beter van te worden.

Zou je denken :) Nou als Seca2 daadwerkelijk gekraakt zou zijn ben ik waarschijnlijk wel 1 van de eersten die dat onder ogen krijgt en zeker omdat het dan om geld gaat. Zitten hier namelijk tig nederlandse gezinnetjes met de zooi op zwart en nog een belofte van heren illegale satboeren, die ow zo leuke nederlandse gezinnetjes beginnen nu flink te hameren op geld terug want het beeld blijft zwart en u beloofd dat het wel goed komt. Er gaat geen seca2 kraak rond in spanje, in italie gooien ze wel met dingen zoals betaal 200 euro en u krijgt kaartje, maar als je het dan gewoon gelijk probeerd te bestellen is het zaakje ineens niet meer thuis. Dus als er kraak komt zit dat gelijk bij die mensen die in verleden al betaald hebben maar nu op zwart staan plus een hele hoop nieuwe personen die direct zo'n kaartje willen hebben. En dat plaatje van dat kaartje is gewoon onzin, een fun kaart laten zien bewijst niks en daarnaast zou simpel de mosc uitgelezen kunnen worden het is immers een fun kaart en dan kan je dat dus, je kan dan ook gewoon zo'n werkende fun kaart kopieren met een phoenix mode op je progger.

Maar zo ondertussen word ik er doodmoe van is het net weer even voorbij komen de zelfde heertjes weer om de hoek met iets wat weer niks bijdraagt aan de satwereld, wat heeft het allemaal voor nut om te stangen en vooral iedereen voor te liegen.

Voorlopig moet je het doen met irdeto of een geldig seca2 kaartje met abbo, dromen mag altijd natuurlijk maar doe dat dan voor nu nog even.

ik bedoelde niet dat het simpel was,maar dat de kaarten gewoon funtjes 4 zijn.
grtz. jlmg

niet dat ik geloof dat er werkende seca2 funkaarten zijn, maar
ook bij een funkaart kun je de copy protect bit zetten en dan valt er niets meer uit te lezen.
gr blokker

Originally posted by blokker1
niet dat ik geloof dat er werkende seca2 funkaarten zijn, maar
ook bij een funkaart kun je de copy protect bit zetten en dan valt er niets meer uit te lezen.
gr blokker

En ook dan mag je verder dromen, ook op pc heb je clonecd en zo ook voor funkaartjes, die bit stelt geen ruk voor.

bla die bla.
sluit dit maar duck.
komt niets meer normaals uit.

als je een cd gaat vergelijken met een funkaart heb je al geen recht van spreken meer.

@crazymotha
Wie A zegt, moet B zeggen, of zegt niets.
Iets meer van de sluier voorkomt ongeloof.
Een forum heeft als doel informatie te delen.
Als ik een kwis wil, kijk ik wel naar de TV.
Dus vertel...

Nou zal het effe voorspellen.

crazymotha heeft seca 2 op de nederlandse, france en italiaanse kanalen.

Zijn kaart heeft hij gekocht tussen de ? 200 en ? 250,-

Hij durft de WERKENDE kaart niet uit te lezen omdat je voor het uitlezen van de Eeprom de Flash moet overschrijven met een loader.

Kans is aanwezig dat hij de Flash niet correct terug zet en dan heeft crazymotha dus GEEN WERKENDE Seca 2 kaart meer!

Best logisch zo als ik het terug lees.

Zou zelf wel de gok nemen, maar wie ben ik! ( Heb die kaart niet, dus makkelijk praten! )

En ? crazymotha, zit ik in de richting????

All de tweede nee heren grapje ga nou eens zelf wat doen ga het nou eens gewoon proberen moet je eens kijken hoe ver je komt en is nog fun ook en waarom moet het gelijk op het board? kunnen de handelaren er weer wat aan verdienen!!!!!!! Zo ik ga weer kijken want mijn box staat niet op zwart.ik heb heel veel beeld Enne Grazy hou vast wat je hebt de weg is lang en gebruik de goeie route..

Originally posted by pikkie
Zo ik ga weer kijken want mijn box staat niet op zwart.ik heb heel veel beeld Enne Grazy hou vast wat je hebt de weg is lang en gebruik de goeie route..
Ja ik heb ook heel veel beeld.... op Irdeto :(
Probeer ons dan te overtuigen zonder de "key" prijs te geven.
Maak eens een foto/screenshot van Discovery NL

Jongens het is niet mijn bedoel geweest om de boel hier in het honderd te laten lopen.

Ik wou gewoon Crazy Motha even op de kast jagen omdat hij op de satdag zo geheimzinnig deed.

Nu we allemaal weten wat hij heeft, en wat hij er mee kan, mag de Topic van mij wel dicht.

Het voegt immers niks meer toe aan onze hobby, omdat hij de kaart toch niet uit kan, of wil lezen.

Gr Fred.

begint net intressant te worden,als andere members ook geheimzinnig gaan melden dat ze beeld hebben.
maar dat is al zo vaak gemeld.
intressanter is eigenlijk waar de kaart vandaan komt.

Ja ik heb ook wel beeld, maar dat heeft me wel 79 euro gekost...

Dicht met die zooi, want dit was niet de bedoeling...

Gr Fred.

Inderdaad Starter.
Wat we eigenlijk willen horen is een simpele bevestiging, liefst met foto dat het werkt!!!
Dat hij niet wil prijsgeven waar de kaart vandaan komt is zijn goed recht. Dat nu blijkt dat meerdere mensen samen zweren, heb ik ook geen moeite mee. Ben van mening dat eigen inzet wenselijk is. Maar een kleine onthulling dat het ook werkt en hoelang, zou leuk zijn.

wil ik best doen hoor kost me 6.99 euro per maand helemaal geen probleem.......

Eendjes willen jullie dit sluiten a.u.b

@ Bocky Wockey

Gewoon geloven is beter, ik kan ook wel een screenshot van Discovery te voorschijn toveren.
Jawel, behalve satelliet hebben we hier ook nog zoiets ouderwets als kabel televisie!

Er is zonder keys, zelfs complete files om het zelf te testen geen bewijs dat het werkt. Toch geloof ik het wel en wens de personen die wel seca 2 kijken zonder abbo veel succes en plezier met kijken.
Wij komen nog wel eens, alleen niet zo snel als deze jongens.

Twilight heeft gelijk, het gaat erom wat Crazy heeft en hij hoeft toch niks te bewijzen of wel dan..... wat een onzin!

Close the topic please, new balls please!

Viel me wel op dat Crazy de hele dag rondliep met een grijns op zijn smoeltje ;)

Grtz Mike

Ron? Who is Rob? Kamphues? ;) Die haren lijken wel.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan