Crowdfunding beginnen?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vandaag is er een "belangrijk" persoon niet aanwezig kunnen zijn bij een debat.

Ze was helaas ziek, en naar het ziekenhuis gebracht, waar al snel, ook in de ambulance, bleek wat de klachten waren.

Ze liet door zenuwen erg veel stinkscheten, en kon doordat ze daardoor teveel C02 uitstootte niet bij die borrel aanwezig zijn.

Maar tijdens het controleren van de gegevens bleek dat het eigen risico van haar al op was, en dat ze van haar laatste centen ook al een voorraad
waxine lichtjes voor de komende winter gekocht had, voor de lucifers was ze nog aan het sparen.

Wie wil er mee helpen in de vorm van houtjes om lucifers te maken door een donatie te doen op Giro, Kan Niks Mag Niks en Doet niks? " [neem de letters over waar ze in ons alfabet staan, en zet dit om in cijfers, dan krijgt U van zelf het rekening nummer]

Alvast bedankt voor de steun!!:cry2:
 
Is het te warm in Brabant?
Volgens mij heb jij het over de G Mer van M R.
 
Nee hoor het is nog lekker, en we vertoeven heerlijk in ons bubbelbad. Dadelijk gaat de BBQ aan.

En nee die jij nu noemt @janblues daar heb ik het niet over.

Ik heb het over minister K. Maar ivm met priivacy ga ik de volledige naam niet zeggen. 😇
 
Jij begreep mijn geheime afkorting niet.
Ik bedoelde te zeggen de rijkste vrouw van Nederland. Financieel beheerder voor M R.
Die moet ons steunen zodat we niet meer naar de voedselbank hoeven. Om de bbq te vullen met biefstuk en zo.

Als het echt zo is dat zij scheten laat moet ze het eten bij de boer halen.
Dan blijven de boeren ook. ;)
 
Laatst bewerkt:
Als ze haar energierekening niet meer kan betalen kan ze altijd nog haar bezem in de kachel opstoken die t*r*ng heks ( omdat ik netjes opgevoed ben en straks niet al mijn deugpunten bij Arie B. en consorten wil kwijtraken heb ik dan ook maar sterretjes i.p.v . het hele woord getypt).
Maar laat het duidelijk zijn dat ik dat t*r*ng tuig van D** en meer van die groene moraalridders meer dan zat ben.

B.
 
Kan ik een vliegende grindtegel doneren? Ik zou graag willen dat zij deze persoonlijk in ontvangst neemt!
 
Zorg wel dat je zo gooit dat ze meteen naar een nieuw kunftgebit moet gaan zoeken!
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
boets we kunnen elkaar de hand schudden.
Ik vind D** ook helemaal niks.
Heeft denk ik wel een heel andere reden. Twee collega's gehad die er op stemden.
Alle bij in van die potlood venter jassen.
En stonden ver boven de andere mensen die er werkten. Ze noemden ons het klootjesvolk.
Ik had geregeld met ze aan de stok.
Ik noemde hun dan ook mislukte VVDers.
 
Laatst bewerkt:
was zij niet die SL.T die 80 miljoen heeft weggeven.
 

Hoge gasprijs levert Nederland meevaller van 20 miljard euro op, maar helft gaat naar gasopslag in Norg​


Door de hoge gasprijs krijgt de Nederlandse staat een meevaller van 20 miljard euro waarvan bijna de helft opgaat aan subsidie voor de gasopslag in Norg. Dat liet het Centraal Planbureau deze week weten aan de Tweede Kamer.

Bron: Dagblad van het Noorden.




Kan niks???
 
Op zich niets mis mee, maar er wordt gezwegen over de andere helft...
 
Drie x raden wie dat naar voren bracht eergisteren, waarop Rutte zei dat hij niet vooruit wilde lopen op Prinsjesdag en er dus niets over kon vertellen.
Klaar met die man!
 
Nee, de hele mikmak van Rutte 4, opzoute.
 
ow dacht al lol

het is net hout worm
die moet je ook helemaal uit roeien wil het helpen
 
RxVejn4UgsnTnhbJanNy_26_5ac618aa6a496137318bf1cbba24b7b9_image.jpg
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan