Cryptoworks Gekraakt!

op de vr3 is crypto al zeker 4 a 5maanden te bekijken dus ik zou er niet op rekenen dat omdat hij daarmee open is het ook op tita fun o.i.d ook open ligt op korte termijn.Maar zeg nooit nooit

grtz

Toen ik de topic-titel las was ik even enthousiast maar toen ik zag wie het postte een stuk minder... ;)

Originally posted by Bigfoot1972
Toen ik de topic-titel las was ik even enthousiast maar toen ik zag wie het postte een stuk minder... ;)

Je maakt echt wel vrienden zo.....

GR Fred.

Volgens mij zou het om 3 paketten gaan, waartussen te schak. is dmv een pincode in te voeren.
werkt nu alleen nog in org crypto cam en via conax cam op zogenaamde O2/penta kaarten.
Of dit ook op de tita of dream gaat werken weet ik niet, deze files schijnen goed gecrypt te zijn:(

derde pakket is digiturk op 7 graden west zou gedeeltelijk open liggen met vr3

@twilight gewoon niet meer posten dit soort dingen wordt door sommige toch niet in dank afgenomen, laat ze maar lekker zelf tobben.....

Twilight bedankt buddy kan weer een stapje vooruit.......

Originally posted by pikkie
@twilight gewoon niet meer posten dit soort dingen wordt door sommige toch niet in dank afgenomen, laat ze maar lekker zelf tobben.....

Twilight bedankt buddy kan weer een stapje vooruit.......

dat is misschien wel zo pikkie..
maar er zijn ook mensen die het wel goed vinden..
groeten humana

Getest op dream maar geen beeld tot nu toe....met emu radegast....of moet het anders zijn

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan