cryptoworks kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

cb1

Hoi.
Ik heb hier een originele cryptoworks kaart.
Is het mogelijk om het serienummer hiervan te veranderen?
Hij staat sinds 4 november op zwart.
Nu heb ik een logfile uit hongarije laten komen van een werkende kaart.
Nu is dus alles hetzelfde behalve het serienummer.
De status en chid en nano92 is allemaal hetzelfde van de kanalen die ik vergelijk.
Wij hebben nl aangegeven om op het standaard pakket te willen blijven maar mijn vrouw heeft dus opgeschreven dat we in holland wonen nu (stom) en nu hebben ze een brief gestuurd dat het niet meer kon en vanaf 4 november alles stop ging.
Ik heb het signaal geblokt maar op de een of andere manier hebben ze toch een manier om de kaart uit te krijgen.

Ik hoop op een oplossing.

Gr cb1

Als je de serie nummer gaat veranderen heb je een probleem wat je wel moet doen is de datum overschrijven met de juiste nano van de zender die je wil bekijken anders gaat het niet werken....met A0 of A9 want die kan je steeds overschrijven.....

Groetjes,
Deliyurek007

Dank je maar als ik een cw2 file open in kladblok dan zie ik nergens A0 of A9 staan.
Want die files gebruik ik om de kaart te openen.
En in de logfile van een kameraad uit hongarije zie ik dat de data van de kanalen hetzelfde zijn dus eigenlijk zou ik beeld moeten hebben.
Waar kan ik dit veranderen dan en met wat voor progje?
Het gaat om een originele upc kaart.

gr cb1

die kan je zowel veranderen met verschillende porgramma als CryptoWorks JG2000 en met CWreader kan je lezen....

Daar in kan je aangeven wat je wil schrijven met welke nano.....
Als je de programma gaat gebruiken moet je even maar niks doen want d eprog gebruikt bijna 100% van je processor...

Groetjes,
deliyurek007

gaat de verkeerde kant op...draadje closed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan