cs

J

jase1

zou iemand mij via pm meer informatie kunnen geven hoe ik mijn twee dream boxen met hetzelfde abbo kan laten draaien

zorg dat beide dreamboxen in hetzelfde netwerk zitten, dus ip's hebben uit dezelfde range.

Op beide dezelfde emu selecteren.
Dan naar emu menu gaan en op het woord van de emu klikken (dus op radegast of newcamd)

dan rechts onder op de blauwe knop klikken.
In het volgende menu op de ene dreambox de info als client invullen dat betekent dat je het ip en de poort en zo van de server (andere dreambox) in moet vullen. (de andere gebruik je dan als server).

Als je newcamd gebruikt dan ook nog de servernaam, login, paswoord en deskey invullen. Let wel op beide dreamboxen moeten deze namen hetzefde zijn.

Als je radegast gebruikt dan aan de client kant ook nog even de crypt code opgeven (seca of 01 voor seca).

Stop je kaart b.v. in het bovenste slot van je dreambox server met de chip naar beneden. Dan wederom emu menu. Daar vul je voor newcamd in: bij Upper of Bovenste slot: actief of first, dan vink je G S U aan en ook CS. De serverpoort geef je op en je geeft weer op: servernaam, login, paswoord en deskey.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan