Cyfra+ open!

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

drdre

Dit is met de X-cam,met x-cam1.086 zijn alle kanalen van Cyfra+ open te krijgen (hotbird),file te vinden bij L**ifersat
 
Zou er maar van af blijven,, schijnt dat je cam blijft initialiseren en dat de file ook corrupt is.

Dus U bent gewaarschuwd.
 
Oops,, is inmiddels een wel goed werkende file uit,, sorry voor de onduidelijkheid,, maar kan niet voorzichtig genoeg zijn.
 
Ja ik was iets te snel denk ik mijn cam is RIP maar al kontakt gehad met de dealer waar ik hem gekocht heb ik kan hem omruilen.

Ik heb hem van een officiele site als je hem van de slovak haalt heb je weinig te zeggen denk ik.

Groetjes
 
Mocht je hem van ergens anders vandaan hebben gehaald,, gewoon bij lucifersat zeggen dat je hem daar heb gedownd,, dan kan je hem ook laten repareren :)
 
Ja ik heb hem bij dudez vandaan maar maakt niet uit daar staat hetzelfde verhaal van Gagliostro

I ve contact XCAM korea , and they just for rename file already tested by me five minutes before, they done a mistake.
Anyway they said that who have had cam damaged, will be changed from your dealer!
New file on line is full working, i'm sorry
__________________
The Handsome? one.....

Ik heb dat gekopieerd en een email gestuurd naar Walter waar de cam vandaan komt en 10 minuten later bericht terug kan hem omruilen.

Groetjes
 
Schijnt er voor de dream ook al te wezen .....
 
In het hydra menu nu allemaal beschikbaar.
 
De laatste berichten gaan niet meer over het onderwerp van dit draadje, maar over newcamd 5.24; hierover is al een topic in het dreambox forum. Dit draadje is daarom gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan