D+ alleen seca?

  • Topic starter Topic starter master28
  • Startdatum Startdatum
M

master28

zend D+ (Telepui) nu alleen nog in mediaguard uit, en niet meer in irdeto ?

 
Tuuut tuuut... misschien heb ik ooit wel eens voor Ov...oom gewerkt.:)

Graag gedaan hoor!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Naar boven Naar onder