Daar boven op die bergen...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Daar woont een chinees....
 
Een chinees met een kippenhok..
 
Pillen vergeten vannacht?
 
Nee hoor, dit zongen wij vroeger tijdens onze militaire dienstplicht, achter in de vrachtwagen. :biggrin: Dit na een flinke partij bierpullen in Duitsland!:bier:

Was een soldatenlied.

Voorbeeldtekst.


 
Laatst bewerkt:
Ik toen gelukkig nog niet, heb er een mooie tijd gehad!

Lekker eten koken, en met een vrachtwagen crossen.
 
Ik had dubbel pech.... of geluk want ik wilde niet in die tijd. Maar ik werd afgekeurd en daarna werd sowieso ook nog eens mijn lichting er uit gelicht dus hoefde sowieso niet.
Van een kant jammer want ik had graag in dienst al mijn rijbewijzen gehaald. Zou een boel gescheeld hebben. :)
 
Van een kant jammer want ik had graag in dienst al mijn rijbewijzen gehaald. Zou een boel gescheeld hebben.
van die rijbewijzen dan weer wel natuurlijk.

ik mocht de hele dag in de stad grunn verblijven terwijl ze me (als ik in de eerste groep had gezeten) me binnen 10 minuten weer naar buiten hadden gegooit... mocht zelfs kiezen waarop ik afgekeurd zou worden lol
 
Die rijbewijzen heb ik toen wel gehaald. C,D en E, dat koste toen 19 gulden om het op het roze papiertje te zetten. :biggrin:
 
toch ook maf dat dat met die rijbewijzen kan
en de burger zich maar blauw betalen
 
Ja kon. Nu is het toch wel wat anders. Je kunt nu nog wel groot rijbewijs halen. Maar alle rijbewijzen zoals dat vroeger ging dat is er niet meer.
Althans voor zover ik dat begrepen heb.
 
E achter b koste mij paar jaren terug toch echt 600 euro.
Zijn geen geintjes meer.
Nog minder is een duitser van onze leeftijd hier heen komt die hebben nog rijbewijzen van 5 ton en die kennen ze hier in nl niet dus automatisch krijgen die vrachtwagen zonder een meter te hebben gereden.
 
Toen ik die rijbewijzen er bij kreeg was ik 1 van de laatste, kort daarna is dit gestopt.

Je hebt er nu trouwens niks meer aan.
 
Beetje of topic maar na verlenging van mijn rijbewijs had ik geen e meer.
De gemeente ambtenaar nou en pech gehad.
En daar moest ik het mee doen vond ze.
Uit eindelijk heb ik toch het goede rijbewijs gekregen.
600 euro dat is best veel geld.
 
freggel1 zei:
Die rijbewijzen heb ik toen wel gehaald. C,D en E, dat koste toen 19 gulden om het op het roze papiertje te zetten.
:biggrin:

Dat was bij mij ook, maar ik moest wel een verklaring hebben dat ik zoveel rijuren had per categorie. Kon dat alleen bij C.
Maar ik had een goude tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De gemeente ambtenaar nou en pech gehad.
En daar moest ik het mee doen vond ze.
Uit eindelijk heb ik toch het goede rijbewijs gekregen.
daar was die ambtenaar achter gekomen!!
ik zorgde dat hij uit het ambt werd geknikkerd.. wat een misselijke opmerking van zo iemand.

600euro veel geld idd zeker als je bedenkt dat dit moest omdat ze de wet hadden aangepast.
ik had nog ene rijbewijs met een tekst en daar stond (in het kort) dat je rustig met een zwadere kar mocht rijden mits het daadwerkelijke gewicht op dat moment niet hoger was dan het leeg gewicht van de auto en totaal niet boven de 3500 kg kwam.
een van de redens dat ik altijd een dikke bak had /heb lol
toe ding verlengt moest worden had ik ineens een probleem en heb dit ook aangekaart op een politie buro.
oom en mevrouw snapten het probleem niet omdat ik zei "de overheid ontneemt mij rechten waar ik examen voor gedaan heb"
rijbewijs toen was met plaatjes en daar kun je alles achterhangen wat je maar wil en dus had onze pipo's in denhaag de "daadwerkelijk gewicht" verandert in "toegestane max massa" of te wel op kenteken en had ik een probleem.

heb bewust geen A trouwens... ;)

maar wat heeft dit met die chinees te maken?
 
Ik snapte wel waarom dat ze dat zei want dat kost geld.
Maar voor hun fouten hoef ik niet voor bloeden. Er loopt nog een gast rond die staat boven de wet.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan