Daar gaan we

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
Er wordt een grote internationale barbeque georganiseerd en aan de deelnemers wordt gevraagd wat mee te nemen.

De Duitser neemt een groot aantal 'Bratwursten' mee.

De Italiaan komt met spagettie aanzetten.

De Fransman brengt wijn mee.

De Nederlander tenslotte heeft zijn vrouw en kinderen meegenomen.

Een Nederlander stapt boos de winkel binnen, waar hij de vorige week een kettingzaag heeft gekocht. "Mooie kettingzaag" briest hij "ik heb er het hele weekend over gedaan, om 1 boom om te zagen!". "Nou" zegt de verkoper "laten we eens kijken". Hij start de kettingzaag, waarop de Nederlander hem aankijkt, en vraagt: "wat is dat voor geluid?"

In nederland zijn zes doden gevallen bij een auto-ongeluk. Drie bij het accident en drie bij de RECONSTRUCTIE

Een Nederlander zit in een restaurant en bestelt zijn eten. Even later, komt de ober de rekening brengen. Hij moet 49.99 betalen en legt er een briefje van 50 euro. De ober komt dit ophalen en gaat weg met het geld. De man blijft zitten, wachten op zijn 1 cent die hij nog moet krijgen. Na een kwartiertje vraagt de ober of hij nog iets moet hebben waarop hij antwoordt: ja nog 1 cent. De ober gaat weg en keert terug met 1 cent en een condoom. Waar aan heb ik dit te danken vraagt de Nederlander? Waarop de ober antwoordt: Ik wil beletten dat mensen als jij zich voortplanten! ^^

Lopen een Belg en een Nederlander over straat, zegt de Nederlander tegen de Belg: "Ik kan jou nu zo hier op straat 1 uur laten slapen." "Dat is goed ", zegt die Belg.

Wordt die Belg na 1 uur wakker zegt 'ie tegen die Nederlander: "Wat was dat?"

"Dat was karate, een vechtsport uit Japan. Maar ik kan je ook 2 uur laten slapen."

"Doe maar zegt die Belg weer. Wordt die Belg na 2uur weer wakker , vraagt 'ie aan die Nederlander: "Zo, en wat was dat ?"

Antwoordt die Nederlander deze keer: "Dat was jiu-jitsu ook een vechtsport uit Japan."

"Oke zegt de Belg ik weet nu een manier om jou 4 uur te laten slapen."

"Doe maar ", zegt de Nederlander.

Wordt die Nederlander na 4 uur wakker met een bonzende koppijn, vraagt 'ie aan de Belg: "Wow, wat was dat dan weer?"

Antwoordt de Belg: "Een krik van een Toyota, ook uit Japan."

 
Waar waren de Belgen op de BBQ? Helemaal niet gekomen?

Haha, de rest kende ik al... toen nog niet vanuit het Belgisch geconverteerd.:biggrin::biggrin:

 
Als je echt iets over Hollanders wilt vertellen, moet je geen Belgenmoppen gaan converteren maar echte Hollandermoppen schrijven.

Hier een voorbeeld:

Waaraan herken je een Hollands achtertuintje?

...

Aan het WC papier dat hangt te drogen.:biggrin:

Ben ik overigens blij dat ik geen Hollander ben maar een Limburger.:biggrin:

Dat gezegd hebbende....

Weet je waarom Maastrichtenaren aan de Maas wonen?

Nee? Heb je al eens 100.000 kwallen gezien zonder water?:biggrin:

Oeps.. nu moet ik opletten, da's mijn eigen stad... LoL.;)

 
Ja zieje? Ik aaibare ben een beschermde soort.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan