darten

sat-ed zei:
weetje trouwens waarom een vrouw goed is in dammen?
het dam bord lijkt op de keukenvloer

Ik heb haar daar nooit iets over horen zeggen.
Komt dat misschien van eikenhouten planken in onze keuken?
 
Dat moet een afspiegeling zijn van het hele land en geven wat het hele land leuk vindt en dat gebeurt niet.

Dit is een politieke keuze geweest van de laatste kabinetten, men vond de publieke omroep te links en te duur.

Amusement mocht dus niet meer bij de publieke omroepen en de programmering moest anders, meer aandacht voor de Nederlandse cultuur, educatieve en informatieve programma's. Leden zijn minder belangrijk geworden en omroepen moesten fuseren.

NPO 3 moest zich juist richten op de jongere en men overwoog zelfs om NPO 2 op te heffen.
 
men vond de publieke omroep te links en te duur.
vind de politiek te duur worden
als ik zolang over een klus doe als de laatste formatie hoefde ik niet meer te komen!
al dat gejammer daar sjeezz
en keuze van de politiek denk dat het probleem is dat ze proberen te denken maar dat kun je beter aan een paard overlaten want die heeft zijn hoofd dikker!
ze zijn naar mijn idee al jaren de realiteits zin kwijt en zeker de klik met de burger

zo dat gezegd hebbende gaan we weer over naar de orde van de dag.
wat een (*%$% weer....
 
Politiek wordt al goedkoper, er komen nu al mensen zonder politieke ervaring of achtergrond in het kabinet en die zijn een stuk goedkoper...toch?
Maar van vriendjespolitiek en baantjes toekenning is echt geen sprake! :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Politiek wordt al goedkoper, er komen nu al mensen zonder politieke ervaring of achtergrond in het kabinet en die zijn een stuk goedkoper...toch?
juist duurder door de blunders die ze uit halen als iemand met een beetje normaal verstand.
Maar van vriendjespolitiek en baantjes toekenning is echt geen sprake!
nee joh
zal mij benieuwen waar we die de jonge over een jaar of 2 weer zien opduiken
vast niet voor een klas!
zou wel raar zijn als ie op een bestuurfunctie in het bedrijfs leven komt want normaal kom je nergens meer aan de bak met alleen havo
 
NEE!
zojuist op "het dagblad van het noorden" webstee...

Ziggo-klanten krijgen ESPN-kanaal standaard in tv-pakket. FC Groningen en FC Emmen vaker op tv voor niet-abonnees​

ik zeg ziggo op
ben er klaar mee
sjught... ;)
 
Ja ik heb net de feed goedgekeurd waar dit ook in staat. Maar wees gerust, dat is een apart kanaal wat eerst achter de betaalmuur zat. Apart kanaal maakt me niet uit, da's prima.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan