Das schrikken, leeftijd zichtbaar?

sat-ed

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
4 mei 2010
Berichten
1.408
Waarderingsscore
311
Punten
83
Locatie
grunn
zat een beetje te rommelen op het forum en zie tot mijn schrik ineens mijn leeftijd in beeld naast een bericht...
was dit vroegûh ook al zo?
 
Ja en neen. Ja die keuze stond wel actief nog voor de conversie, echter ik had toen op een gegeven moment het voor het hele forum uitgeschakeld, ongeacht de keuze van de gebruiker. Reden daarvan was om op het gemak na te gaan of dat wel mocht volgens de AVG.
Met deze forum software ben ik van die instelling afgebleven en wordt het dus weergegeven zoals iedereen dat zelf tijdens registratie ingesteld heeft.
Ik heb dat niet meer forum-wide uitgeschakeld want het leek me netter om de gebruiker zelf de keuze te laten wat wel of niet te laten zien.

Je kunt het echter zonder problemen uitzetten als je wilt, dat is een van de profiel instellingen, onder Privacy. Daar kun je 1 of beide vakjes v.w.b. leeftijd uitschakelen indien gewenst.

Daar kan men bijv. ook instellen of men wel of niet de profielpagina zichtbaar wenst te hebben voor bijv. gasten, alleen leden of niemand.
Er zijn meer van deze instellingen, zoals het plaatsen van berichten op de profielpagina (of juist niet).
Het is dus erg handig als iedere gebruiker even zijn instellingen, met name v.w.b. privacy even controleert en zo nodig aan past.

Dus goed dat je daar even op wees!
 
zal daar eens neuzen
niet dat ik niemand mag weten hoe oud ik ben hoor
weet niet eens of de juiste datum is ingevuld maar alla
viel me ineens op was op dat moment ineens helder komt niet zo vaak voor de laatste tijd:geek:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan