Dat is balen......

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
932
Punten
113
Leeftijd
75
Ben ik net lid geworden van de Hells Angels, vanwege een gratis wipkaart ingaande 08-01-08-voor YabYum) Gaat de boel maandag dicht.

Tering

Dju da's pech hebben zeg.... maar vandaag is zaterdag dus zou ik vlug dit weekend nog zoveel mogelijk gebruik van die kaart maken.:biggrin:

moeten we je helpen we horen het graag ik kies voor 1.80 lang blond haar minimaal cup D

BT kan niet meer lezen, moet bril aanschaffen, er staat vanaf 08-01-08 en dat is aanstaande Dinsdag.

Als het goed is is tie dan al een dag dicht.

Ik hoop dat er niet teveel voor betald heeft en anders even langs de voormalige eigenaar voor het geld terug te vragen.

Aan de Hells Angels geld terug vragen??

Cup D --> tjee, ik mag niet tillen van de dokter.

Misschien is hij al langer dicht, ik hoorde op het journaal dat er een uitspraak van de rechter was dat hij met met ingang van onmiddellijk gesloten diende te worden en dat ze daarop ook inderdaad meteen de zaak gesloten hebben.
Dus tja... Nu begrijp ik het ook niet meer, of de info van het journaal is incorrect, kan ook wel eens gebeuren.
Als er in het arrest 8-1-2008 staat zou ik toch nog maandag vlug effe die kaart gaan uitproberen.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan