Data comprimeren

kjonker

Active member
Lid sinds
12 jun 2003
Berichten
220
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
56
Heb een Navigatie dvd van 7gb wil hem comprimeren naar een dvd van 4.7gb.
Mijn vraag welk programma heb ik daar voor nodig ?
Graag reactie via PM


Alvast bedankt kjonker
 
ik gebruik altijd dvd decrypter met dvd2one zonder problemen...maar er zijn tal van programma's voor....




greets mbon
 
die kunnen geen data comprimeren alleen video beelden
 
Data kan je moeilijk comprimeren, maar probeer het eens met bijvoorbeeld winrar. Je kunt natuurlijk niet meer direct van DVD spelen, maar je hebt wel de software.
 
Kijk bij dvd decrypter in mode. Daar kan je iso dan read aanklikken. Als je copie op de harde schijf staat kan decrypter via mode-iso-write dadelijk je dvd branden. Misschien is dit je oplossing.

Veel geluk,

electrix
 
oja sorry had het niet goed gelezen over data..je kan het ook proberen om het te splitten dan heb je 2 dvd's .ik heb het nooit gedaan met data.maar je kan het proberen ...ik zou wel dvdrw's gebruiken eerst....om te kijken hoe het gaat.....


suc6
 
oke dat zou kunnenhoe moet ik het dan afspelen in mijn naviegatie systeem,dat gaat moeilijk met 2 dvd's.


groetjes kjonker
 
Is dat niet DVD-Ram?...want die zijn gewoon te verkrijgen...en daar kun je meer als 9gb op schrijven.
 
er zijn genoeg programma's om een dvd film te comprimeren maar niet 1 voor data.(Naviegatie DVD 6.8gb).
Wie heeft voor mij de oplossing ?
 
hoi,

misschien met iso buster .Je file in 2 delen en als 2 iso files nadien branden. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar er wel over gelezen.
Let me know

Silverfox
 
dan heb je 2 dvd,maar ik wil het van 6.8gd naar 4.7gb brengen op 1 dvd
 
Stel, je kunt het comprimeren. Wat wil je er dan mee? Je kan hem niet afspelen in je navigator, omdat die niet het formaat begrijpt. Net als dat een normale cd speler ook geen mp3 kan lezen. Als je het alleen maar als backup gaat gebruiken, zou ik hem niet gaan comprimeren, want dat doe je altijd met verlies. Dit betekend dat je hem nooit meer in de originele staat terug krijgt.
Toets anders maar eens ZeoSync in onder google.

Wat je wel kan proberen is rippen.
 
Lukt 't met DVDShrink ook niet?
Of DVD2one?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan