DB 800 start spontaan op

Wing39

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
27 sep 2008
Berichten
557
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
58
Sinds eergisteren begint mijn DB 800 een eigen leven te leiden, elke keer bij het zappen begint de box uit zichzelf op te starten.

Tot dan toe heeft ie feilloos gewerkt.

Draait op een Gemini 5.0

Iemand suggesties?

 
Het lijkt wel een voedings probleem.

Kijk eens naar de verbindingen.

 
Stekker er goed insteken enzo, let ook even op of misschien niet de antenne kabel iets uit de plug verschoven is dat die losser zit en zo wat vonkjes kan veroorzaken of iets in die geest.

 
BT en Janblues ,

Mijn dank voor jullie reacties, alles nagekeken, de stekkers steken netjes in de box, de kabel is ook niet verschoven of iets in die geest.

Probleem blijft echter bestaan.

Denk dat het wachten is totdat de voeding overlijdt en daarmee mijn DB 800

Goede reden om hem te vervangen voor een Vu Solo ( als ik moeders zover ga krijgen)

 
Neem een mooi bosje bloemen mee of even wat lekkers koken en dan heel voorzichtig zeggen dat je iets aan het interieur gaat doen.:biggrin:

 
Je kunt er ook eens nieuwe firmware in zetten.

Ooit eens bij een ander type Dreambox gehad dat er iets mis was en ging ie bij het zappen ook rebooten.

Nieuwe firmware er in en ook nieuwe zenderlijst en het euvel was over. Dus heel misschien is er nog een klein kansje dat het niet de voeding is.

Probeer eens een niet-Gemini firmware...

 
Ooit eens bij een ander type Dreambox gehad dat er iets mis was en ging ie bij het zappen ook rebooten.Nieuwe firmware er in en ook nieuwe zenderlijst en het euvel was over.
Heb ik meerdere malen gehad met mijn DB7000 en DB7020.

Als het te vaak ging gebeuren verving ik ook de firmware en/of zaplijst.

Het probleem was dan over.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan