- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 38
- Leeftijd
- 73
Gisteravond kleur op de meeste zenders maar DB was niet goed geflasched
dus opnieuw begonnen zeus er terug op , ok
nu durf ik zo snel niet meer te zijn , daar de DB telkens vastliep (als ik dan met de 3 knoppen een reboot forceer ben ik alles kwijt)
de zenders NL 1 , 2 ,en drie leken een beetje op onze koning , nml een stotterend en bevend beeld
De andere (open te krijgen)zenders van dit pakket waren ok , alsook de meeste zenders van hotbird en hispasat daar was er geen probleem mee
Wat of hoe moet ik nu mijn HD indelen om zo veel mogelijk uit de box te krijgen
Ik heb ondertussen begrepen dat een HD en USB-stick niet samen kunnen werken of heb ik het mis
Voor ik het vergeet , ik had ook problms met inladen van de key's
mary bvb geeft steeds fouten zoals cannot create folder enz
kan iemand mij op een sappige manier verderhelpen , waarvoor dank
Dreambox 3 dagen in bezit en ik had reeds kleur , weliswaar liep het niet 100%
De zenders heb ik zelf via de sat ingelezen omdat ik met 4 lnb's werk , en de settingslijsten meestal niet aan mijn behoeftes voldoen
tot srtaks
dus opnieuw begonnen zeus er terug op , ok
nu durf ik zo snel niet meer te zijn , daar de DB telkens vastliep (als ik dan met de 3 knoppen een reboot forceer ben ik alles kwijt)
de zenders NL 1 , 2 ,en drie leken een beetje op onze koning , nml een stotterend en bevend beeld
De andere (open te krijgen)zenders van dit pakket waren ok , alsook de meeste zenders van hotbird en hispasat daar was er geen probleem mee
Wat of hoe moet ik nu mijn HD indelen om zo veel mogelijk uit de box te krijgen
Ik heb ondertussen begrepen dat een HD en USB-stick niet samen kunnen werken of heb ik het mis
Voor ik het vergeet , ik had ook problms met inladen van de key's
mary bvb geeft steeds fouten zoals cannot create folder enz
kan iemand mij op een sappige manier verderhelpen , waarvoor dank
Dreambox 3 dagen in bezit en ik had reeds kleur , weliswaar liep het niet 100%
De zenders heb ik zelf via de sat ingelezen omdat ik met 4 lnb's werk , en de settingslijsten meestal niet aan mijn behoeftes voldoen
tot srtaks