db500s new en motech sg2100a

H

harry

Kan iemand bevestigen of deze combinatie gaat werken?
Ik heb nl nogal wat berichten gelezen dat de voeding van de db500 de rotor niet zou kunnen aansturen.
grz
h

Ik heb meerdere malen gelezen dat mensen een iets zwaardere adapter gebruiken om de Dreambox 500s te voeden om de motor probleemloos te laten draaien.

pet123 zei:
Ik heb meerdere malen gelezen dat mensen een iets zwaardere adapter gebruiken om de Dreambox 500s te voeden om de motor probleemloos te laten draaien.

Nu heb ik inmiddels de zaak aan de praat, en inderdaad met een zwaardere voeding. dit is een regelbare en nogal groot uitgevallen. Als ik de rotor laat draaien komt ie trouwens niet boven de 1 Amp uit; wat nu net de ouwe voedinig zou moeten kunnen leveren volgens het opschrift.
Iemand enig idee wat voor soort voeding , qua specs, met niet al te grote afmetingenik zou kunnen gebruiken hiervoor?
grz
h

Je kunt eens kijken op de site van bijvoorbeeld www.conrad.nl daar staan geschakelde voedingen te koop die 2,0 ampere kunnen leveren en deze zitten in een kleine behuizing (bestel nummer 51 09 22-08)

pet123 zei:
Je kunt eens kijken op de site van bijvoorbeeld www.conrad.nl daar staan geschakelde voedingen te koop die 2,0 ampere kunnen leveren en deze zitten in een kleine behuizing (bestel nummer 51 09 22-08)

he, perfect. dank voor de tip; kan ik gelijk nog wat andere leuke zaken bij conrad bestellen.
grz
h

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan