dbf_v0.9.4.seca2 zeer goede image

B

bromar

dbf_v0.9.4.seca2

heb deze image getest en hij werkt met bijna alles

sky en prima multivision en de tps kanalen zijn hier bij open

krijg aleen de taq kanalen nog niet open op deze

graag een antwoord voor de taq kanalen

hoe heb je de taq open gekregen het is hier nog niet gelukt

gr chris

daar ik al verschillende geprobeerd heb vind ik deze tot nu de beste gutan was ook niet slecht maar die is er blijkbaar mee opgehouden

Ja, die duitsers weten wel waar ze mee bezig zijn...
Enig nadeel is dat EMU wisselen als je zapt naar andere providers.

Als die PP ontwikkelaars nu weer eens met iets nieuws komen ben ik pas echt blij!

Lekker eenvoudig...zelfs mijn vrouw kan er mee overweg!!

Wat moet ik precies aanpassen Fred?
En moet ik er nog keys in zetten?
Ja mag me ook een pm of e-mail doen hoe dat gaat
bvd

Ik heb deze image ook in gebruik en ziet er goed uit. Ik heb alleen enorme problemen met de emu's. Ik kom er niet uit hoe dit werkt. Toen ik de image er in had gezet kon ik veel providers zien maar nu is het hopeloos met de verschillende emu's. Ik kan ook geen directory /var/bin aanmaken terwijl er wel naar verwezen wordt. Kan iemand mij een duidelijk uitleggen hoe dit werkt ?

Vraagje aan BroMar,

ik hebnu ook dat img in de dream, ja ziet er niet slecht uit.

Heb nu ook Frree TV maar geen Sky of Taq.

Werkt dat bij nog wel of is er een key wissel geweest??

Groetjes Bert

idd, tot nu toe geen freezes gehad (al 2 dagen) terwijl elke andere img toch wel 2x per dag de boel liet bevriezen, zitten wel 2 bugjes in heb ik gemerkt, maar dat mag de pret niet drukken :)

Pfff, heb de laatste dagen veel images geprobeerd, maar ruDREAM blijft met kop & schouders boven alle andere images uitsteken. Mooie menu's & uitgebreide (instellings)mogelijkheden. Als je Mgcamd gebruikt, hoeft die nooit meer als 'n gek van Emu te wisselen op zowat alle zenders, incl. FreeX, alleen voor Sky Italia moet je je emu vastzetten op UCAS. Dus bij 'n stevig avondje zappen hoeft die maar weinig van Emu te wisselen!

@Satellite Europe

Ik probeer je te PM-en maar je mailbox is full........

Groet,
Atraxx

@Atraxx

Beetje slechte forum-software ik kan dus niet eens zien of m'n PM-box vol is :) Maar goed, ik heb wat "oude meuk" eruit gegooid, dus ga je gang. Al zal ik 't denk ik morgen pas kunnen beantwoorden...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan