dbox 2 nokia

keyfiles staan in var/keys en als je met een ftp proggie erheen gaat zie je bestanden als via, irdeto, seca etc. Gewoon de structuur van die filetjes bekijken, ff naar je computer ftp-en, aanpassen met een editor of eventueel notepad en terug ftp-en. kortom, ff lekker uitproberen.

Newcamd is een andere emu en die kijkt naar de files in var/scce, dus wil je daar mee werken, werkwijze als hier boven

 
Nog even een vraagje, ik zag het volgende staan:

Options:

1: Console on null

2: Console on ttyS0

3: Console on framebuffer

Select (1-3), other keys to stop autoboot: 0

Het gaat me nu om die laatste regel. Die 0 daarachter, kwam die er vanzelf achter of heb jij die erachter gezet?

Ik heb zo'n dbox2 ook hier gehad, maar kan me die 0 niet meer zo goed herinneren (wat langer geleden).

Wel had ik het probleem dat het dus vanaf hier niet verder ging.

Totdat ik dan gewoon het woordje "reset" (zonder aanhalingstekens uiteraard) intypte, enter drukken, en hups flashte hij perfekt.

Weet niet of het nog van belang is, maar ik dacht vertel het er maar even bij, beter teveel info dan te weinig.:)

 
Ik ben nog ff bezig geweest met de emu,heb de map keys naar de pc gesleepen en deze was helemaal leeg.

Ik moet nu uitzoeken nog wat voor soort bestande moet hebben om deze in de map keys te sleepen.

wat een uitzoek klus zeg.

Met de dbox 1 die ik nog heb gaat wel een stuk makkelijker.

maar zo blijf je bezig,het is wel leuk een beetje spanning(uitzoeken),alleen jammer dat er zo weinig op het net is te vinden in engels of nederlands.

Groetjes Italone

 
Hoi ,

mijn Dbox2 heb ik pas geflasht en nu start hij op tot aan laden & daar blijft hij.

Ik probeerde via Dbox-Boot V3.2.0.354 en daar staat dan '' Dbox einstecken, warte auf Boot-Prozedur '' ik snap het helemaal niet meer :sad: ik hoop dat iemand mij kan helpen want nu kan ik niets kijken :sad: lege tv

bvd :sad:

groete Tuning

 
Heb je het goed om gedaan?

Eerst die dbox-boot opstarten en dan pas de stroom in de dbox2 steken?

 
dit komt er te staan

- dbox2-Bootmanager

> gepatched für Verwendung im dbox2-ImageFlashingAssistent

> Dieses Fenster wurde nur für die Bereitstellung der Serverdienste geöffnet!

> help

! Couldn't connect to DBOX! (Timeout..?)

 
Hmmz. Vreemd... weet ik zo vlug helaas ook geen oorzaak van, is al erg lang geleden dat ik een dbox gehad heb.

Misschien iemand anders een idee?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan