dbox2

A

anansie

Waarom staan er zoveel van die dingen te koop ?

zijn ze niet zo goed help me eens even uit de droom heren.
 
Ik zal trachten hier een passend antwoord op te geven.
Mede door alle commotie rondom de Dreambox is Linux in korte tijd populair geworden bij het publiek, voorheen was dat in een beperkt kringetje, vooral in Duitsland was en is nog steeds linux in combinatie met de Dbox2 heel populair.
Omdat Linux als besturingsysteem voor de decoders bekend begint te raken zijn er mensen die opzoek gaan naar decoders die Linux ondersteunen, zo ook de Dbox2.
Aangezien deze prijstechnisch aantrekkelijker is dan de Dream en de (huidige) mogelijkheden van de Dream overeenkomen met hetgeen Linux op de Dbox kan is de keus voor een aantal mensen snel gemaakt.
Maar helaas is de ondersteuning in Nederland niet groot v.w.b. de Dbox2 en niet iedereen is de Duitse taal matig, als je dan ziet dan op bijna ieder board wel een Dreambox forum is te vinden en je dus snel een vraag kan stellen en eveneens snel een antwoord kan verwachten is de overstap snel gemaakt.
Persoonlijk ben ik nog steeds een aanhanger van de Dbox2 ik vindt het een prachtige deco met erg veel mogelijkheden, de IMG?s voor deze decoder zijn er in overvloed er komt bijna dagelijks wel een nieuwe uit.
Helaas is bijna alle informatie en forums in het Duits dus weet waar je aan begint maar voor de hobby de beste decoder die er tot nu toe te koop is.
 
kijk dat noem ik nou duidelijk! , hartelijk dank voor de moeite , duits is voor mij gelukkig geen probleem dus ga maar eens
kijken of ik ergens een leuke aanbieding zie denk ik
 
Nou als je even in menu gaat en dan de nederlandsevlag neemt dan hoef je geen duits te kunnen;)
Ik denk eerder dat de reden is dat er nu zoveel wordt aangboden is dat deze personen een nieuwe uitdaging willen hebben bvb dreambox.
Ik heb de mijne ook net verkocht en koop een dream weer.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan