De eerste helft???

Het meest irritante aan die man is dat hij
1) ontevreden was betreffende het spel
2) tevreden was betreffende  de inzet van de spelers
3) Dat hij het elftal op tijd aan het echte spelen kan krijgen daarvan is hij overtuigd
4) MAAR NIET WEET WANNEER.

Als je gisteren naar zijn uitstraling had gekeken dan straalde daar absoluut geen passie uit. eerder een vermoeide oude man die het wel geloofde.
En dan zijn 2 assistenten pffffffff waarschijnlijk gehaald bij de AKZO

Niet zo pessimistisch, mensen...
Voor de wedstrijd tegen Spanje heeft Guus enkele verrassingen in petto...
Berry van Aerle, Willie vd Kuilen en de gebroeders vd Kerkhof komen het elftal versterken...  :clown: :clown: :clown:
gr. George

En Spanje stelt een b elftal op waarschijnlijk heeft de trainer van Spanje een kruiwagen met euro's gekregen van Guus zodat hij niet naar huus hoeft. Want al is het een oefenwedstrijd als Guus verliest, verliest hij het geloof dat hij de groep nog op tijd aan de praat krijgt. 
Ow en Ren? van der Gijp en Johan Derksen zijn ook opgeroepen. :rolleyes:

Ren? van der Gijp en Johan Derksen???? : Dat was vast om de goede stemming erin te houden... gr. George

Bijzonder irritant dat voetbal, kan dat niet op een andere zender of ander tijdstip?
Heb daardoor dinsdag niet naar mijn series kunnen kijken, moest weer eens schuiven voor voetbal. :(

Och arm.... Black Tiger heeft meer dan 33 zenders op zijn tv, maar niets om naar te kijken  :bloos: :bloos: :bloos: , omdat er op EEN zender voetbal is...??? Wij voelen met je mee.... Is getekend: De voetbal-liefhebbers!!!!!!  :tong: :tong: :tong:

PS. Was er geen biljarten in het caf?????

Wel biljarten, maar niet in het caf?, wij doen dat in onze verenigingszaal en daar was ik dus ook.;)
Op zaterdat tot en met woensdag neem ik mijn series op. Alleen op maandag en dinsdag komen die op sbs6, of in elk geval op dinsdag. En net op die dag moet daar voetballen zijn.
Kunnen ze dan niet gewoon dat voetballen opschuiven naar een zender waar niks op te doen is? Want die zijn er ook zat. Bijv. die nieuwe SBS9 waar toch geen hond naar kijkt en alleen maar herhalingen zooi op komt. Zijn ze ook niemand tot last. Iedereen happy. :clown:

Sorry, ik ben duidelijk geen voetbal liefhebber, temeer omdat ze juist altijd daar dingen gaan verschuiven waar iets leuks of interessants op is. :piraat:

Arme jongen.... Ik heb het echt met je te doen.... Vooral nu je het zo goed, en bijna te serieus, hebt uitgelegd... ???
Prettig weekend nog, en tot plagens.... Gr.George

Tja ik ben nogal eens impulsief en dan let ik weer niet op en laat me weer eens even gaan. Dat hebbie wel he. Je kent me. :biggrin:
Jullie ook nog fijne Paasdagen! :p

bt ik heb ook een bloed hekel aan voetbal ga al extra niet meer in julie op vacantie om dat ik dan naar dat klote voetbal moet kijken en ik heb mijn series dinsdag ook gemist door dat klote voetbal :mad: :mad: :mad:

Black Tiger zei:
Tja ik ben nogal eens impulsief en dan let ik weer niet op en laat me weer eens even gaan. Dat hebbie wel he. Je kent me. :biggrin:
Jullie ook nog fijne Paasdagen! :p
frweber zei:
bt ik heb ook een bloed hekel aan voetbal ga al extra niet meer in julie op vacantie om dat ik dan naar dat klote voetbal moet kijken en ik heb mijn series dinsdag ook gemist door dat klote voetbal :mad: :mad: :mad:

Op de zondag gaan jullie vast de hele dag naar de kerk...???
Of staat daar tegenwoordig ook een tv met Fox abbo ???

Zoals reeds opgemerkt: Meer dan 33 zenders, en klagen over eentje, waarop voetbal te zien is....??? ???
Coronation Street is al aan zijn zesde herhaling toe.... Die moeten jullie toch zeker zelf al kunnen naspelen....???

Aan de andere kant is er weinig activiteit op sat gebied, dus houdt dit soort klachten het forum nog in beweging....
Ik heb geen tijd verder leuk te zijn, want er is voetbal op tv.... ??? gr.George

Hoho, er is zat activiteit op sat gebied hoor, je moet alleen de juiste dingen weten... :biggrin:

Brazzers, Vivid, Hustler, Beate Ushi ???? ??
Bedoel je die soms????
Dat valt meer onder gymnastiek... Dat is weer sport, waar diverse leden van dit forum een hekel hebben...??? ??? gr.George

ff omhoog schoppen met een aantal nieuwe topics!!!

Zoekt en u zult vinden... 

Senheiser...

Draadloos netwerk....

Op zondag naar de kerk? Naaaah.... dan hebben we lekker uitslapen, dan lekker eten en 's avonds hebben we vliegveldserie en wegmisbruikers.
Daarna ligt het er aan wat SBS geeft. Als de vrouw thuis is lekker op de bank met de vrouw. Als ze niet thuis is kijken we samen naar een mix van SBS en andere zenders, als er maar iets leuks op is.
Behalve naar Veronica, daar neem ik weer de hele avond series op (Arrow en Hawaii 5-O) dus die kan ik dan nog 's nachts kijken.
Kerk? Wat is dat? Vroeger verplicht, toen pa uit huis was ging het snel bergafwaarts naar alleen met de feestdagen en nog later ging ik helemaal niet meer. Geen toegevoegde waarde voor ondergetekende. Ik geloof in het "ietsisme". :biggrin:

Dus het is jouw pa zijn schuld dat de kerkgang in Nederland achteruit gehold is.
Laat de paus dat maar niet horen.;-)

Hahaha niet mijn pa, eerder het gebrek aan zijn aanwezigheid.. hahaha. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan