De elfjes van Duckfiles

Wat heb je daar dan te zoeken. Je bedoel die straat erachter waarschijnlijk????:biggrin::sex::biggrin:

Nette buurten in R'dam, tsja kijk je weleens naar het indianendorp op dinsdag nacht bij sbs6, dat is een wijk in de deelgemeente Overschie, waar ik werk. Verder heb je Hillgersberg/Schiebroek. Natuurlijk moet ik het mooie Noordereiland niet vergeten.

Aan het eind van het jaar komt eer meestal een kaart van R'dam in de krant met de plaatsen waar er moorden zijn gepleegd en de overvallen, alles waar niets is gebeurd noem ik dan een nette buurt.

;)
Nr.10

Wat heb je daar dan te zoeken. Je bedoel die straat erachter waarschijnlijk????:biggrin::sex::biggrin:
Neen ik bedoelde echt het Marconiplein. Daar is namelijk de tramhalte.:biggrin:

En als je daar dan zo'n lange straat in loopt, heb je links ergens een café, althans toen wel, en daar kon je echt lekker en goedkoop ook nog eten.
Ben daar eigenlijk bij toeval terecht gekomen in mijn tijd als touringcarchauffeur. Gewoon gratis lekker zwart de metro in en kijken waar we uitkwamen.
Marconi liet me aan macaroni denken dus zijn we daar uitgestapt, toen hadden we dorst, dus even zien en ja daar was een café. Daar binnengestopt, met stropdas en al en wat drinken.
Bleek dat je daar ook kon eten, lekker groot stuk vlees, groenten, volgens mij toen voor nog geen 15 gulden alles bij elkaar en biljarten kon je er ook.

Het zag er daar wel goed donker, volgens mij was het daar een beetje klein-aliland, maar dat maakt niet uit, was wel gezellig.

Heb wel eens wat collega's gehad die hadden niet zoveel zin om Rotterdammers te rijden "daar heb je van die grove types bij, vooral die dokwerkers" zeiden ze dan.

Nou ik heb ze vaker gereden, zowel de "grove" types alsook dokwerkers en wij hadden altijd het grootste plezier met die mensen lagen met z'n allen in een deuk.
Hartstikke leuk volk, en als je onderweg mot kreeg met een bestuurder die idioot deed kwamen er een paar van die brede gasten naar voor en zeiden ze "pleur die bus effe voor z'n motorkap, dan vertelluh we die goser effe hoe het hoort" en lag ik weer in een deuk. Dat konden ze wel apprecieren geloof ik.
Altijd leuke fooi.... jawel... ben altijd graag met Rotterdammers op pad geweest.

En perron5 (zo heette dat toch he? Met als die junks)? Nou dat is waar wij met de bus moesten stoppen om de mensen in te laden, dus vandaar dat ik daar ook kwam.:)

Klopt redelijk. Je kan nog steeds eten richting de haven (maastunnel aanhouden) en richting Schiedam de dijk uit.
Perron 5 moet eigenlijk perron 0 zijn. dat had te maken met dominee Visser die daar hulp bod aan de verslaafde.

Ik heb nog een stukje geplaats over de Rotterdammers. Je moet door de gvd's heenprikken en dan heb je er geen slecht volk aan. Je weet waar je aan toe bent.

;)
Nr.10

Je weet waar je aan toe bent.
Precies, de gvd's trek ik me niets van aan, vindt het belangrijker dat ze rechtuit zijn en die ervaring heb ik toen wel opgedaan. Was inderdaad Perron 0. Ik was het juiste nummer kwijt.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan