De Freggel-BBQ!

Status
Niet open voor verdere reacties.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.194
Waarderingsscore
583
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Geachte heren BBQ-ers.

Ook dit jaar gaan we weer BBQ-en, en zoals jullie weten begin ik altijd optijd met een eventuele planning wanneer we dit gaan doen!

Als eerste wil ik even kijken of er voldoende animo is om de BBQ weer te houden? ( Big-henk woont nu ook wat dichterbij, dus die moet zijn burcht maar een keer onbewaakt laten... :biggrin: )

Heren roept u maar, dan kan ik hier gaan plannen voor een eventuele datum ( juli/augustus! )

De eventuele kosten zullen zoals gewoonlijk weer tussen de €15 tot €20 liggen.
 
Ik zou graag komen, als mijn knieen het toelaten.

Dus ik weet het nog niet, jammer.
 
Big-Henk woont nog steeds op het zelfde adres hoor, dat ik een vriendinnetje in Tilburg heb wil niet zeggen dat ik daar woon en altijd daar ben, het is eerder andersom, ze is vaker hier in het hoge noorden haha.
Maar het is nog niet zover we zien wel hoe het loopt..
 
Tuurlijk, maken we tijd voor!
 
Ik kom ook!

Ik zal ook even contact met Ghost opnemen of die ook komt.

Groetjes,
Bones
 
als ik er ben kom ik natuurlijk ook weer.
gr blokker
 
Ben er ook.

B.
 
Ik kan nog niks beloven, maar als ik er tijd voor kan vinden dan kom ik ook.
 
Ik wacht nog even met het prikken van een datum, eerst kijken of het weer wat zich nu laat zien dit vol gaat houden?

Het gaat wellicht eind juni/begin juli worden...

Dus als erbij zijn die dan absoluut niet kunnen graag optijd aangeven.

De dag zelve is sowieso op zaterdag! :bier:
 
27 juni.

4 juli.

Ik wacht hier even een paar weken mee om te kijken wie er kan, en dan gaan de pm's verzonden worden.

See you at the BBQ! :bier:
 
27 juni zit ik nog in spanje juli niet
gr frans
 
Ok, dan schrappen we 27 juni!

4 juli...
 
De BBQ is al weer uitvoerig getest en werkt nog naar behoren.

Ik ga proberen om tegen de tijd dat de BBQ weer is nog een aanpassing aan de BBQ hoek te maken, er moet een tegelblad gelegd worden, en tevens ligt er nog een leuk inbouwgasstel klaar, eens zien wat ik daar van kan gaan maken om er wellicht de wok oid bij te zetten.

Er is blijkbaar ook weer nieuw vlees op de markt wat we hier al aan het uitproberen zijn, om weer voor jullie een h??rlijke BBQ samen te gaan stellen.

Pm's gaan op korte termijn de deur uit, want zoals het er nu voorstaat gaat het 4 juli worden.
 
Nr.10 kan op 4 juli aanwezig zijn.

Is het zwembad dan ook klaar. :biggrin:
 
BBQ is altijd goed eens kijken of ik er bij kan zijn.
 
ben bang dat ik deze keer verstek moet gaan, mijn dochtertje is precies dan jarig.
gr blokker
 
dat is dan eigenlijk weer jammer?

Maar er staat nog niets vast.
 
Tja eigenlijk hebben we een probleem, de man die normaal het vlees bakt kan op de geprikte datum niet...

Daarom is er besloten om te kijken naar een tweede datum, en daarover is zojuist een pm verstuurd aan degene die zich opgegeven hebben.

De tweede datum kan eventueel op 18 juli.

Mochten er teveel niet kunnen dan, dan gaat het gewoon door op 4 juli!

Aldus het BBQ-comite. :bier:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan