De koorts stijgt weer!!! Het jaarlijkse Corso.

En die worden er hier zat gekweekt.

 
zie je hier, kan niet beter zijn, maar die 90% regenkans op donderdag en vrijdag is een minder leuke voorspelling, want dan worden de bloemen geplukt.

 
Volgens mij waren het er veel meer, de optocht zit er weer op, de buurstschap Veldstraat heeft gewonnen, met Rhino, een beetje verrast in eerste instantie, maar toch terecht!

Maar waar is het einde met het stijgende niveau? Er waren wagens bij die langs alle kanten bewogen...

De samenvatting is nu nog te zien bij TV8 ( omroep Brabant ) en morgen is het nog heel de dag feest, en zijn de wagens te zien op het tentoonstellingsterrein.

 
Ik vond ze allemaal bijzonder en ook ik had de indruk dat er

veel meer toeschouwers waren dan die 60.000 betalende.

Mischien hebben ze de "NIET" betalende niet meegeteld? :biggrin: :biggrin:

Ik heb een flink aantal foto's genomen en het is heel bijzonder

wat alle deelnemers voor elkaar krijgen.

Wij hebben via TVB de samenvattingen, deel 1 en 2, gekeken.

Heel knap allemaal.

Multispeed

 
Ik was helaas niet in het pand toen ik een SMS van een zeker iemand kreeg dat de tweede ronde binnen enkele ogenblikken zou beginnen op TV. Men kan wel raden wie dat "zeker iemand" is geweest.:biggrin::biggrin::biggrin:

Dus toen ik thuis was vlug de TV aangezet, oei bijna afgelopen, het was 17.45 en de uitzending zou tot 18.00 uur duren volgens de EPG. Maar dat bleek toch niet het geval te zijn. Het duurde een stuk langer en na 18.10 ergens kwam er even een wit scherm en daarna was de presentatrice weer terug.

Dus ik heb zelf niet alles kunnen zien, maar toch nog de nodige echt mooie wagens.

Hulde voor de bouwers, prachtexemplaren!

 
Het wordt vandaag heel de dag herhaald. ;)

 
Ik heb het al gezien (2x!), geweldig!

Groetjes,

Bones

 
ook hier weer bijna gebeurt vanavond rijden we nog

hier wat linkjes naar de foto's van de vrijdagavond

1

2

3

we zijn zelf vierde en met de publiekprijs nummer 1

 
we zijn zelf vierde en met de publiekprijs nummer 1
Rienk! Van Harte!!!

Vandaag was hier het kindercorso, een 265 wagentjes reden mee, en de meiden hier hebben in hun klasse de tiende plaats gehaald. ( elfde zijn ze allemaal...)

@Multispeed heeft de wagen gezien in opbouw en toen hij af was...

 
De wagen van de "meiden" zag er geweldig uit.

Mijn echtgenote en ik hebben ons prima vermaakt tussen

de Corso-liefhebbers, ongelooflijk die uitgewerkte ideeen

van alle deelnemers.

Sommige doorspekt van humor en menig ontwerp wat alleen

echte Zundertse inwoners begrepen. (Wij sommige ook dankzij


de info vooraf van freggel1)


Alle respect voor die hummels die lang moesten wachten

voordat ze de ronde mochten/konden lopen.

Ook veel humor langs de kant van het parcours. Geweldig!

Volgend jaar komen wij weer.

Multispeed & Echtgenote

 
hahaha ben zelf ook nog even te bewonderen bij piet bij het verhaal van de publieksprijs bij koning winter de bouwers daar ben ik aan het woord :biggrin:

hier de link

 
Leuk, weten we ook wie jij bent! Goede reklame zo met Piet erbij!;)

 
Het "Corsojaar" zit er weer bijna op, komend weekend nog het Buurtfeest, nog even lekker napraten hoe het toch kwam dat we de laatste prijs hadden. :biggrin:

Ook nog het onderstel van de kindercorso uit elkaar halen, en opzoek naar een ander want het wordt te klein.

De laatste bloemen zijn bijna geplukt, en de gedachten voor het corso van 2010 gaan alweer rond.

Het punt hier is gewoon, als het corso voorbij is, is het ook gedaan met de zomer, dus de donkere avonden komen er weer aan, dus wellicht weer tijd voor de andere hobbies.

Ik moet langs deze weg Multispeed nog even bedanken, echt leuk dat jullie zo'n belangstelling hebben voor het Corso hier, ik ga hier met het volgende Corso nog op terugkomen!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan