De meest veelzijdige(niet) org. seca/irdeto doos??

I

ilya

Nu het blijkt dat er met de org. seca dozen diverse " trucs" worden uitgehaald en wij hierdoor de KLOS zijn .Denk maar effe aan P. en Taq de Kaas.Dit geeft mij toch een zeer onplezerig gevoel.Dit is nog zachtjes uitgedrukt.!!!Wellicht is dit het begin of einde van de " pret".Hierdoor heb ik besloten om mijn org. bakkie weg te doen.Ik denk dat er meerdere zullen volgen.Nu rijst de vraag , misschien bij velen, waar moet ik nu opletten bij het kopen van een ander bakkie, rekening houdend met de toekomstige ontwikkelingen, betrouwbaar merk, software en met welke codeeersystemen Mijn hoop is gevestigd op de ervaring en visie van de mede boarders.Ik heb deze topic op de SM message gezet.De reden hiervan is dat we openlijk en vrij met elkaar hierdoor kunnen communiceren.Lets go with the discussion ?? .

=ILYA=

 
Ligt er een beetje aan wat je wilt.

Mooie ontvangers zijn:

Echostar ad3000ip viaccess

Strong srt4375

Humax irci5400

Humax ci5100

 
Hier nog wat aanvullende opmerkingen. Ik lees vooral dat er problemen zijn met het aanpassen van de cam dmv nieuwe update software.Daarnaast is er sprake dat irdeto niet de toekomst heeft.!!(Weet het niet zeker)Zelf heb ik een draaibare schotel.Verder dat gedoe met org. seca bakkies, denk aan flipje.Het blijkt ook dat Strong problemen geeft.

Er zijn heel goedkope cam in de handel(van van N...)Kortom welke receivers bieden goede mogelijkheden met de juiste prijs/kwaliteit verhouding.Hoeveel ci slots kan je het beste nemen. Gelukkig kan niemand de toekomst voorspellen.Echter " regeren is vooruitzien".En ervaring is de beste leermeester??

=Ilya=

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan