de nieuwe ronald?

M

makkys

als ik de nieuwe ronald erop flash heb ik zwart beeld nada niks nu doe ik weer de ronald van december erop heb ik weer beeld hoe kan.is ne nieuwe ronald een update zo ja waar zet ik die op en hoe.
 
Heb je de bin of img file? Rename de bin maar img. Mogelijk zat daar het probleem.
 
volgens mij heb je niet de complete file gedownload zou em eens van de bekende site"s halen gezipt wel


saat
 
dat bedoel ik !!!!!!!!!!!!!
 
@Makkys: Heb je al beeld?

Zo niet, dan doe ik nu ook mee... :(

Ook ik heb de nieuwe Ronaldd van 7-3 gedownload, op HD gezet en geladen. En njente beeld. En ook mijn eigen advies nog opgevolgd: nieuwe zip opgehaald, uitgepakt en gecontroleerd op extentie img. Helaas...

Op schijf gekeken, en het lijkt er allemaal prima op te staan. Maar daar blijft het verder bij.
 
Ook ik heb de nieuwe Ronald, echter niet op de hdd geinstaleerd.
Het werkt perfect. Alleen in combinatie met record, minimaal freezes op de hip@s@t. Als de HDD niet in gebruik is heb ik geen freezes.
Soms een spontane restart, wanneer record wordt gestart door de timerfunctie. Maar een swapfile zou dat moeten oplossen. Echter ik denk wanneer het SWAPfile op de HDD wordt aangesproken de kans vergroot wordt dat ik weer freezes krijg, wat ik niet kan onderbouwen. In ieder geval zit ik daar niet op te wachten.

Norman
 
kijk maar bij sjerom en bij australia voor ieder wat.enne sky werkt op hydra image
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan